♡har tre skjønne jenter♡ Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Sist da jeg var gravid (2 år siden) kan jeg ikke huske at jeg hadde noe ubehag før riene var igang. Da var det liksom ikke tvil om at nå er fødselen her. Men denne gang er det så mye rart! Er nå 35 uker på vei. Har mye mensmurringer, kynnere og bekkenlåsning. I dag var jeg på 2-årskontroll med jenta mi, og da vi satt på venterommet ble jeg skikkelig uggen. Ble varm, svettet og fikk kjempemageknip. Var rett før jeg gikk inn til jordmora mi som holder til samme sted. Men tenkte det var litt drøyt og lot det være. Men det holdt på en stund. Ikke noe kjekt. SKulle vært og handlet mat til 17. mai etterpå, men måtte bare komme meg hjem. Ikke noe gøy. Gikk heller hjem og sov i tre timer sammen med lillejenta mi:) Nå har jeg ikke lenger mageknip, men er litt slapp og uvirksom....Andre som har det sånn????Hodet er festet og magen sunket, men vi er kjente for å gå over termin i min familie:)
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Hei Jeg startet med det samme i helgen og er 32 + 5 i dag. Våknet på natten med kjempemage knip og måtte løpe på do noen ganger. Var kvalm og uvel. har fortsatt på mandag og tirsdag, løs mage, kynnere, og masse kynnere. Kvalme på morgenen. Tok det opp med jordmor i dag på kontroll. Hun sa det mest hørtes ut som mageproblemer som gravide ofte får mot slutten. Hun rådet meg til å drikke mye biola for å stabilisere magen. Men fortsetter jeg å være uvel og kvalm måtte jeg komme tilbake med en gang for å levere urin prøve og måle blodtrykk. Kvalm, uvelhet og hodepine mot slutten kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Så følg med symptomer, og ta en ekstra tur innom legen for å sjekke at alt står bra til på prøvene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå