Gå til innhold

Hva skjer om jeg etter 3 runder pergo ikke er gravid?

Anbefalte innlegg

Er straks feridig med pausemnd. etter første pergo, og har resept på to kurer til. Må vente enda en mnd pga at mannen skal jobbe borte, og håper jeg rekker å komme igang med runde to før gyn tar ferie. Men om vi ikke klarer det det neste halvåret ca. vi bruker på pergo/pausemnd.. Hva da???

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Det må dere ta i samråd med legen deres, men IVF er vel da kanskje det mest naturlige skrittet videre.

Regner med dere er ferdig utredet siden dere går på pergotime?

Dere har jo uansett noen måneder å fundere på om det er IVF som føles riktig for dere dersom det ikke skal klaffe med pergo.

Etter 3 enkle og 2 doble kurer m/Pergo ble vi henvist videre til prøverør på Riksen. Første IVF ble avbrutt da ingen av eggene ble befruktet, men vi skal prøve ICSI i august.

Det er laaaaaaangt ventetid på prøverør, så det kan være lurt å sette seg på liste så fort som mulig. Du vil antakelig vis ikke få første fosøk før i 2007 uansett - så sant du ikke gjøre det privat, da.

:-)

Vi er "ferdig utredet" ja, dvs jeg har ikke vært på lap. men har 2-3 UL hver mnd siden før jul. Må jeg på lap før vi kan søke prøverør? Føler ikke jeg får snakket så mye med gyn når jeg er innom, men hun er spesialist på barnløshet så prøver stole på at vi får rett behandling. Mannen er helt fin, og jeg altså overvektig. ca 20 kg før jeg når grensen på 95 kg for prøverør som jeg har lest noe sted.. Tusen takk for svar jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...