Solstråle* Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Må bare fortelle! De søkte etter telefonintervjuer til markedsundersøkelser, jeg synes jo det er kjempeinteressant i og med at det er dette jeg kan - markedsundersøkelser mener jeg. Jeg ringte de og hun sa jeg kunne få noen skjema for å prøve om jeg likte det. Men først måtte jeg komme inn der å snakke med henne, hn hadde ikke lov å gi ut skjema uten, Høres ut som jeg får den da, eller? Kan jobbe hjemmefra når jeg vil og hvor mye/lite jeg vil. Velger selv antall skjema. Jeg synes det høres bra ut... Aner ikke hvordan det blir. Noen som har vært borti lignende? Man skal ringe folk å spørre de spørsmål. Synes dere det er plagsomt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Høres jo veldig greit ut! Du finner sikkert fort ut om det er noe for deg. Det kommer sikkert ann på hvor mage suringer du møter på telefonen de første dagene om du trives med det eller ikke. Presenterer du deg som solstråle kan jo ingen bli sint på deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Hehe... nei, sant... Jeg synes det er gøy å svare på sånne undersøkelser jeg. Er det bare meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg er sikkert blandt de litt lettere sure... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 17. mai 2006 #5 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg svarer alltid ja til å være med på undersøkelser, såfremt jeg ikke er opptatt da, men da sier jeg att de kan ringe tilbake senere. Så det er bare å ringe meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikke for å drepe gleden din; men vi har en god venn som jobber som en slags mellomleder i et av de store markedundersøkelsesfirmaene. Han jobber med statistikk, og fortalte sist at bare 1 av 20 oppringte gidder å svare på undersøkelser. Kan jo tenkes du får det myyye bedre til, men tenket jeg skulle si det til deg i hvertfall. Jeg er nok dessverre oftest en av de 19......., men ikke hvis du ringer,da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe... Takk aprilbaby! Får håpe det gjelder de fleste! Kommer sikkert mya an på hvilken spørreundersøkelse det er snakk om. Den jeg holder på med nå er kort og grei og de oppdager ikke at det er et spørreskjema før vi har kommet halvveis... hehe... Hvertfall når eg ringer. Ringte 11 i dag og fikk 10 svar. Hun som ikke svarte var syk og hørtes veldig dårlig ut stakkar... Krysser fingrene for at det er noe med meg som gjør at de er så blid og gidder og svare og ikke bare begynnerflaks!! Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå