Gå til innhold

Hei uke 21 jenter.Starter en ny skravle tråd:)

Anbefalte innlegg

Den andre var blitt opp i 53 innlegg så jeg lager en ny.

Nå er altså "frøet" sådd:) Jeg har grublet og tenkt, og har funnet ut at jeg hadde el i går(sikker p.g.a noe som liknet på el blødning)

I går hadde vi oss og på søndag...

Nå gjenstår det to tøffe uker med venting...

Hvordan har deres jakt på el gått?

Fortsetter under...

Hadde pos el test torsd kveld og fredag em, men negativ fredag kveld så håper el var på fredag da:-) og at en svømmer fant veien frem...

Blir spennende neste 2 uker ja, men tørr ikkje håpe for mye for er så kjedleg å bli "skuffa"...

Annonse

Hei jenter!!!

Har ikm 21, eller 22- så henger meg på uke 21!!!

Hadde el sist tirs, og ons- og hadde sex annen hverdag fram til man før el- men det er nå et håp fordi om vell? siden jeg ikke hadde sex på selve el dagen??

Uansett så prøver jeg ikke å kjenne etter symptomer- før har jeg alltid hatt mens murringer og ondt i korsryggen- men denne mnd så er jeg bare opplåst, tisser ein del, litt mer utflod, ømme brystvorter og veldig trøtt.....Men det går vell som hver mnd-negativ test!!!! Men et lite håp forti om!!!

Noen symptomer på dere jenter???

Hei hei!

Jeg er 29 år og har en datter på 2 år fra før. Mistet i exu i mars og er nå totalt i 4 pp.

Tror jeg ikm rundt 24.april, men er ikke sikker pga vage tester.. Tror el kom tidlig og at jeg ikke rakk å få med meg den testen som ville vært positiv... Tror jeg da.. Men vi får se - satser ikke på at det gikk denne gangen så slipper jeg å bli så skuffet når tr kommer...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...