Gå til innhold

Soverutinene til ungen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ddeere ungen til faste tider om dagen, eller venter dere til ungen blir trøtt?

Det gjør jeg, og da kan det bli som i dag....sov 30 minutt fra 11, og så sov 30 minutt fra 15......

Er ikke det lenge uten søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt da?

Skrevet

Det er jo veldig idividuelt hvor mye søv et barn trenger.

Lillemann på 5 mnd legges når han er trett.

Det blir jo ca på samme tidene hver dag,men varierer hvor lenge.Det kommer også ann på hvor han sover.Sover alltid myyye lenger ute enn inne.

Du skriver ingenting om hvor gammelt barmet er eller hvor mye h*n sover om natten..

Det har jo også sitt å si..

Skrevet

Barnet er omlag 5 mnd,og sover fra 7 på kvelden til6-7 om morran.

Veddig flink om natta.

Om barnet sover ute eller inne, altid kun halvtimen sp er det opp igjen......

Skrevet

Det er jo veldig bra at h*n sover så lenge og bra om natta!

Det er for øvrig ikke uvanlig at de ikke sover mer enn en halvtime av gangen på dagtid, mange barn som er slik!

Skrevet

min plutt på snart 5 mnd sover også vanligvis en halvtime/tre kvarter om gangen på dagtid, men har flere slike små-lurer enn din (3-4). De fleste jeg kjenner med barn på samme alder sier at deres barn sover mindre enn min. Hun blir fort trøtt, vanligvis etter en time/halvannen så må hun sove litt igjen. Jo lenger ut på dagen det går, jo vanskeligere blir det for henne å sove. Vi har ikke faste rutiner med dagsovingen, men det blir jo sånn ca likt hver dag, alt ettersom når hun startet dagen. Vi legger henne til fast tid om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...