Gå til innhold

Postafen.. åååååå


Mille-77

Anbefalte innlegg

Slitt med kvalme hver dag siden jeg ble gravid, alltid kvalm- - døgnet rundt. Så orket jeg ikke lenger, og tok en halv postafen før jeg la meg. Sov som en stein, og våknet ikke kvalm. Takk takk takk!!!

 

Håper nå inderlig at postafen er så sikkert som alle sier, for jeg er redd det kommer til å bli noen kvelder til av denne typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiste med Hurtigruten i mars da jeg gikk gravid med førstemann, og fikk anbefalt Postafen av legen min mot sjøsyke og kvalme den gangen, så du er nok helt sikkert i trygge hender!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått Postafen på resept av legen min (mange flere tabletter til billigere penge når de kommer på resept, selv om de også selges reseptfritt) og stoler på ham når han sier de er trygge.. Det er i hvertfall ikke påvist at de _ikke_ er trygge.. - og hverdagslivet mitt kom endelig i gjenge igjen når jeg oppdaget disse tablettene i påsken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kjøpte en eske på apoteket i dag, hadde bare noen få fra før. Betalte faktisk 50kr for 10 stk, så det var litt stiv pris ja. Har ikke snakket med legen min enda, ikke bestilt time til 1. kontroll, ellers skulle jeg ha nevnt det for henne, greit å spare litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...