Gå til innhold

April: Solkrem igjen! Testresultat!

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke om det bare er meg som er opptatt av dette. Jeg har aldeles panikk for å smøre ungen min inn med alle mulige slags mer eller mindre farlige stoffer... hehe... Har derfr saumfart nettet etter informasjon om hvilken solkrem man bør bruke! Fant mye forskjellig med mange forskjellige resultat, men grønnhverdag sin test opplyser hvilke hormonforstyrrende og miljøfarlige stoffer hver enkelt solkrem inneholder, så jeg stoler på den.

Babyline sollotion var den eneste som ikke inneholdt noen skumle stoffer... Så da blir det den:-)

Her er linken hvis det er andre som er interressert:

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2224

Ha en strålende fin 17 mai alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5061965-april-solkrem-igjen-testresultat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det du, da blir det den neste gang.

Sikkert billigere enn den jeg har også. Har kikket litt i uka som var for å finne en som ikke var så dyr og som det i tillegg var litt mengda av. (det går litt unna med solkrem her i huset når tre unger skal smøres inn...)

Økonomiske meg :-) har som sagt lett litt, men på lørdagen var det så mye sol og min elskede var å handlet, så jeg bad ham kjøpe solkrem. Han kom hjem med CLARINS sin. En liten tube som kostet 220 kroner! Den er jo oppbrukt på to dager.....

Så så økonomisk ble altså det - skal aldri sende mannen på shopping....

Hehe... Hadde ikke vært her i huset nei! Harald er irriterende økonomisk! Men ikke jeg...

Kan nevne at de har babyline på sparkjøp også, der kostet solkremen 88 kr. 10 kr billigere enn det som stod opplyst. du vet 10 kr her og 10 kr der.... Blir jo nesten 30 kr i uken for dere som trenger en ny tube hver 3. dag.... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...