Gå til innhold

vondt i hofter og nedover mot knærne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måten men kan ikke hjelpe deg. Vet ikke helt hva det er.. Mer som stråler nedover fra lysken og på utsiden av hofta.. Mamma mente det kunne være tegn på bekkenløsning, men jeg kjenner ikke igjen dette med beskrivelsene jeg har sett på bekkenløsning. Noen som kan hjelpe???

Hei, jeg har også vondt innimellom på høyre siden. Begynner liksom under høyre rumpeball og stråler nedover lårene. Skikkelig vondt. Spurte jordmor om det og hun sa at det var bekkenet som begynner å presse litt utover og da kommer isjias (vet ikke hvordan det staves) nerven i klem. Anbefalte gode sandaler å gå i og å bevege hoftene mye frem og tilbake selv om det er vondt. Også å gå turer i skog og mark istedenfor på asfalten. Kanskje det er noe sånt som skjer med deg også.

Har akkurat vært til manuell terapeut med lignende plager. Heldigvis hadde jeg ikke tegn på bekkenløsning. Hun mente to-tre måneder på sofaen med ekstrem kvalme hadde fått musklene mine helt ut av lage, og at det var derfor jeg hadde fått så vondt. Har fått noen øvelser, og anbefaling om bassengtrening for gravide.

Når det stråler ned på ene siden kan det visst også være isjas, men det behøver ikke å være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...