Gå til innhold

da har vi nådd 29 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Nå kommer vi inn hit, sammen med dere. Så fort tiden går, inne i siste trimester...det er jo slutten. Tenk at om 86 dager er jeg klar for å få mitt første barn. Og dere også...det blir så koz det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei du

Så gøy at vi er flere med samme dag =)

Syns tiden går så fort, og gleder meg så enormt masse til lille gullet kommer =)

Vet du hva du får?

Skrevet

Ja, det var jo morsomt =) Nei, vi vet ikke hva det blir. Vil ha litt overraskelse til den kommer. Vi gleder oss også kjempemasse til den kommer. Vet du hva det blir?? Hvordan er formen din da??

Jeg er 50% sykemeldt, men joibber 50% da. Så lenge det varer, jeg sliter med vondt i korsryggen og falske kynnere.

Skrevet

Nei,vi vet heller ikke.. Den overraskelsen vil vi ha i august :o)

Formen min er veldig bra..etter å ha kasta opp i nærmere 20 uker syns jeg at jeg fortjener å være i form litt =)

Har ikke hatt en eneste kynner (vet ikke hvordan det kjennes ut heller) og bærer veldig lavt,så slipper spark oppunder ribbeina ol..

Ikke har jeg lagt på meg enormt mye heller..så får bare nyte denne tiden så lenge den varer..blir nok sikkert tung nok etterhvert =)

Skrevet

Det må være slitsomt å være så dårlig da. Jeg har vært i kjempeform...

Falske kynnere har du hvis magen strammer seg og blir steinhard, men det skal iikke være vondt, jeg synes det er litt ubehagelig...

Her lagt på meg ca. 10kg. Men, men vi får trille mazze tur etterpå!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...