Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 sitter her å her litt deppa for tiden. tåler kansje ikke all verden for tiden.men ble så provosert av samboern min en dag at jeg holdt på å grine. sexlivet vårt er lik null for tiden, noe jeg skjønner er til stor frustrasjon til han, men oxo for meg, men det funker bare ikke.......har oxo begynt å tenke mye på fødselen, noe jeg ser på som skrekk og gru... har ymtet frampå til han at jeg ønsker keisersnitt, men da blir han bare sur. og sier: ja, det er vel bedre å ha vondt i mange mnd etterpå......og det ender opp med at jeg holder det for meg selv og surmuler når jeg tenker på fødselen. det toppet seg for meg da vi kikket dokumentaren i mors liv... da det kom til fødselen kom han med den: ja jeg er vel bra nok å ha da....... fy f......måtte bare reise meg.. klarte ikke å se fødselen engang......gikk på badet å grein å var så forbanna å deprimert........ merker at jeg tåler veldig lite for tiden, men det må da vel gå an å få littmedlinenhet da, fra samboern.....
angel79 Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 skjønner at du blir frustrert. har tatt opp det med = null sex livet med min samboer, men han synes det er ekkelt og tenke på at det ligger ei litt jente der inne i magen. ang keisersnitt er jo det helt opp til deg å bestemme, det er jo ikke han som skal klemme ut barnet. nei det valget må du ta og han har ikke annet valg en å støtte deg. lykke til i hvertfall. hilsen en som er kjempe deprimert 12 dager på overtid.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Hei begge to Leser innleggene deres med en rar magefølelse. Har tatt opp med mannen min på forhånd om at sex kan man ha helt til siste slutt. Hvis ikke han vil for at han tror baby kan bli skadet eller merke noe, så er det jo mye uvitenhet her synes jeg. Sex er viktig for å holde humøret oppe og synes kommentarene til samboerne deres er forkastelige. Tror jeg hadde gått å grini på badet jeg og da, men hadde nok fortalt han hva jeg mente om det. Virker kanskje som om det ligger andre problemer bak med dere som par? Uansett så ønsker jeg begge to lykke til og håper alle problemene løses når baby kommer ut :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå