Gå til innhold

Kimby og Elastica dere hadde rett :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg visste det!!!! YES !!!

Gratulerer såååååååååååååååååååå mye. Du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på deg. Etter jeg fikk et lite ja, har jeg sjekket på deg flere ganger og har fått et kjempesterkt ja. Hadde da veldig lyst å skrive inn her å si det, men da jeg så hva Susann 77 svarte deg (som jeg syntes er veldig dyktig) valgte jeg å ikke si noe mer. Var redd for at du skulle få for høye forhåpninger, og evt. bli skuffet.

Derfor er jeg kjempeglad på dine vegne!!!!!!

Jeg får frem en liten jente på deg :0)

Håper jeg snart kommer etter deg inn på 1.trimester!!

Love &hug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tusen tusen takk for det :)

Ja jeg tenkte og på det Susann77 sa og har jo tvilt veldig etter det da siden jeg vet hun er veldig flink :)

Får håpe du får rett i jenten no da, jeg har to gutter og når jeg gikk med første mann så følte jeg så sterkt det var gutt så når jeg gikk med andremann og følte veldig sterkt det var jente og alle andre trodde det var jente så fikk jeg litt sjokk når han kom ut......hehehe :) kom fort over det da :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfingrene for at du kommer snart etter.

Sender masse babystøv til deg!!!

Klem!!!

Tusen takk for babystøv he,he

Jeg har ikke fått TR enda og husk du var den første som spådde meg gravid i mai med en jente :-) Du sa høst nå sist, men kanskje du hadde rett på første....

Uansett så fikk jeg opp jente med en gang og har sjekket flere ganger -jente hver gang he,he

Har du vært inne på termin-kalkulator og fått frem termin???

Spennende dette :0

Når har du IKM da? Kanskje jeg traff første gang :) håper det :)

Ja jeg har testet terminkalkulatoren og den sier 22.01.07

Fødte 6 uker før tiden med sistemann så det blir vel noe sånt no og, men det gikk jo veldig greit den gangen.

Satser på jente no da :D

Vet ikke nøyaktig dag, men tror lørd/sønd som var ut ifra eggløsn.

Jeg har som deg litt uregelmessig mens.

Regnet fra forrige m. ville jeg da ha term.24.01.07 -håpe,håpe....

Blir spennende dette her!!

Jeg er i hvert fall kjempeglad på dine vegne. Tipper du kommer til å være litt i svime nå en stund ja :-)

Skulle forresten ønske at jeg kunne trylle graviditeter til alle her inne som lengter etter det....

Annonse

Å ja tenk om vi kunne trylle :) men da hadde det ikke vært plass på fødeavdelingen når vi skulle føde så vi må nok fordele oss litt :D

Håper den sitter hos deg og no da det hadde vært kjempegøy :)

Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, skjønner det liksom ikke enda.

Håper jeg ikke får mage så veldig fort no da for jeg skal gifte meg i august og da passer jo ikke kjolen :o

Det går nok greit, har sikkert ikke fått så veldig stor mage til dess....

Ja det er no sant....de kunne ikke lagt ned noen fødeavdelinger da nei..hi,hi.

August er jo en helt fantastisk måned å gifte seg i.

Det er akkurat før magen vokser no særlig, det er når de fleste er ferdig med kvalme + at august er jo den fineste måneden vi har !!!!

Du kommer til å bli en skjønn, strålende brud!!

Kan godt forstå at det ikke er gått opp for deg enda. Jeg hadde sikkert gått rundt og flirt og satt brunosten i baderoms-skapet he,he...

En fantastisk bryllupsgave dere får ca. 6 mnd.etter brullup :-)

Hei nattinatt!!

Tror du virkelig det...??? Å så spennende, da hadde jeg jo blitt så glad!!

Blir jo ekstra glad i deg jeg når du sier slikt..he,he..

Så du tror det vil klaffe i juni..? Du skjønner jo sikkert at jeg blir helt tussete innpå dette forummet. Tenkte ikke så mye på det før, men her inne er jo det babysnakk hele tiden ,og da begynner jo jeg også å tenke på det.

Jeg ble nesten bekjymret for at du hadde forsvunnet for oss, men heldigvis ikke. Håper dere har det bra og vil ønske deg en

RIKTIG GOD 17-MAI !!

Stor klem til deg xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...