Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Når dere kjenner liv iløpet av en dag, hvor lenger varer "sparkene"? Jeg kjenner små bobler, rørelser, kanskje 5 ganger i strekk, også kan det være alt for den dagen..... Hvordan har dere det?
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, det kan jo ha noe å si kanskje, mens jeg kjenner spark jevnlig hele dagen ! Egentlig vil jeg nok tro at det ikke går en time hvor jeg ikke kjenner noe. Våkner ofte om natten av det også hehe ! Veldig koselig da !!! Jeg har morkaken på bakveggen, det kan være litt av grunnen til at jeg kjenner det såpass godt ! Er foressten 23+0 idag !
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er 22+4, men jeg har morkaken på forveggen...., og kjenner det litt bare 1 gang om dagen. Hm....
Pingo Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er 23+1 og kjenner spark/dytt jevnlig gjennom dagen og kvelden. Men det er mest på dagtid når jeg sitter foran hPC'n og på kvelden etter middag spesielt. Styrken på sparkene varierer veldig; Noen ganger skvetter jeg til, mens andre ganger kjenner jeg det bare såvidt. Har kjent liv hver dag siden 18+1, om det skulle være av interesse ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå