Gå til innhold

November: Søker Whipps :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Vi skrev tidligere her inne angående at vi begge skal til Lillehammer i samme tidsrommet :) (selv om det er mulig du kommer dit før meg) :)

Så i ett annet innegg her at du bor i Moelv :) Det gjør je å :D

Hadde vært koselig å bli kjent med noen her je bor som skal ha likt med meg da :) Hvis du har lyst til å treffes nedi Dala av og til så kunne vi jo ha avtalt noe da :) Da du itte har msn, velger je å legge ut mobilnr mitt her så du kan sende sms hvis du vil :) Nr er: 47819102.

Håper å høre fra deg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heii :) Så koselig da :) Kanskje vi modøler kan treffes en dag? :)

Skal du også være på Lillehammer når det store skjer?

Send gjerne en sms eller legg meg til på msn: [email protected] hvis du vil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Så ikke dette innlegget før nå jeg. Hadde vært veldig koselig å treffes. Har forresten nettopp skaffet meg msn: [email protected]. Skal få lagt deg inn på listen min nå. Jeg jobber stortsett på dagene, men regner med det blir bra med tid fra midten av Juli (ferie). Også blir jeg vel sykmeldt fra uke 24 (begynnelsen av August) pga tvillingsvangerskap. Kan jo treffes før også da....vi har jo alltids lørdager..... =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Da har je godtatt deg, så da mangler det bare å være pålogget likt :D Je jobber stort sett ettermiddag/kvelder og annen hver helg, men mobilnr mitt står her hvis du vil ha raskere kontakt/møte. :D På 17 mai feiringen nedi Moelv så tenkte je: kanskje det er Whipps :) Når je så noen gravide :D hehe. Men ser fram til å høre fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...jeg går også og lurer når jeg ser noen nedi dalen. Jeg feiret 17 mai i Brummunddal jeg da. Har en onkelunge der som skulle være med i barnehagetoget...tror han sov seg gjennom det meste av det.

Er ikke sikkert jeg ser så gravid ut enda, da jeg storsett går i litt vide klær (takler ikke noe som strammer om dagen). Kan jo fortelle det ordentlige navnet mitt på msn.....kanskje det ringer noen bjeller =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel en del år yngre enn meg, og je har bodd ett annet sted i 16 år. Er snart 5 år siden je flyttet tilbake, men har itte vært så mye ut blandt folk og blitt kjent med noen nye folk. Det har hovedsaklig bestått av unger og jobb. Da blir det lite tid til sosialliv :/ Så je tviler navnet ditt sier meg noe. Men mulig at når je ser deg, at je ser je har sett deg før en gang da :D På butikken eller noe. Har jobbet på Hamar og Brumunddal etter je flyttet tilbake hit. Du som har tvillinger må vel se gravid ut? :D hehe. Je har vel bare en og har blåst ut som en ballong :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe?

 

Det skal vel noe til at du vet hvem jeg er da ja. Har også bodd borte noen år, kom tilbake for to år siden etter endt skolegang. Ikke mye sosialt liv på oss heller...selv om vi ikke har barn. Byturene i løpet av et år kan nok telles på en hånd. Vi synes egentlig det er kosligere å bare sitte hjemme hos noen og skravle vi.

De fleste av de jeg pleide være sammen med bor i Oslo etc. Etter jobb har man liksom ikke overskudd til så mye annet heller! Samboer trener en del da..så han får vel tilfredsstilt noe der!

 

Jeg ser godt at jeg er oppblåst selv...det gjør også de som kjenner meg....men magen kunne godt sett litt mer gravid ut synes jeg (ser egentlig bare stor ut nå) =0)

 

Man får vel fortere mage når man har hatt barn før også....har jeg lest!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagt deg til msn nå:) ja, jeg skal være på lillehammer.

ja, hadde vært koselig å treffe noen man har noe til felles m:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja..pleier som regel å våkne tidlig, men i går skulle jeg også på jobb. Hadde byttet til meg en førstevakt for svigers skulle komme. Godt å være hjemme i tide når en får besøk. :) skal på jobb i dag også.

Ja je synes je fikk mave rekordtidlig denne gangen :/ Hadde jo noe bilring fra de andre, så den er vel med på å forstørre maven*hehe* Men likevel fikk je itte mave såå fort med de andre 3. I alle fall itte med den første. Da gikk je med vide gensere, slik at det var nesten ingen som fant ut at je var gravid før 1 1/2 mnd før termin :)

 

Hvis du er innom Kroa i br-dal, så får du se etter ei med litt forstørret mave i forhold til resten av kroppen *ler* og hårklype i nakken. Da får du røpe til meg hvem du er da ;-) Jobber fram til 19 tida i dag og 12-19 mandag. Ellers stepper je opp på noen matbutikker i Hamar området.

Du jobber med da?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! :D da er vi 3 herfra som skal være på Lillehammer i samme tidsrommet :) Har litt problemer med nettet om dagen. Tror je må kjøre gjenoppretting på maskina. Mobilnr mitt står lenger opp på sida her også hvis du har lyst til å sende sms :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg er der, men det hender....skal i allefall se nøye etter om jeg ser noen "mistenkelige" der neste gang jeg stikker innom...hi hi... Jeg jobber som byggingeniør i Brumunddal...så jeg passerer jo kroa hver dag når jeg skal på jobb =0)

 

Gleder meg sånn til Onsdag når jeg skal til jordmor. Håper jeg får høre hjertelyden til begge to. Pga brunlig utflod i histen og pisten blir jeg litt bekymret. Men det burde jo være bra da. Har jo vært på ul to ganger pga blødninger og igenting har vært galt. Vanskelig å ikke bli stresset uansett!

 

Har du vært på noen kontroller enda da? (mulig jeg har spurt før, men nå ser jeg ikke hva som står i tidligere innlegg på tråden.......)

 

=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... du jobber vel dagtid du :) Jobber stort sett fra kl 12 eller fra kl 15 og utover på kroa je.. Så du får prøve etter arb.tida di :D

 

Har bare vært på to vanlige kontroller hos lege je. Er skuffet og vurderer å bytte fastlege. Legen har itte rørt meg annet enn å måle blodtrykket.

Itte forsøkt å kjenne på maven eller PRØVE å høre hjertelyden. De to gangene je har vært der, så har je vært ute igjen etter ca 5 min.

Men je har tenkt å ringe helsestasjon i morgen og bestille meg time hos jordmor, og hovedsaklig bruke det framover. Er flere her inne som råder meg til å bytte lege for at legen itte har fulgt meg opp bra nok.

Hadde det itte vært for at je var med en venninne på UL på Riksen, der je fikk snikkikke på "nurket", hadde je itte visst hvordan det står til nedi her i det hele tatt. Er litt urolig om dagen. Synes je burde ha kjent mere bevegelser nå. Redd det er noe galt osv. Men vi så da hjertet banket for 14 dager siden på snikUL :D

 

Min venninne som je var med på UL fikk klaff på siste prøvrørs forsøk, og har termin 3 uker etter oss :D Bor i Moelv hu å. Hun som lurte meg inn på BIM :D

 

Skjønner godt du blir stresset :/ Men en må bare prøve å ta det med ro og tenke at dette går så bra :D Gruer du deg forresten med tanke på å få tvillinger? Tror je hadde fått panikk je*ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Vil bare ønske deg lykke til hos jordmor i dag :D Var der i går je. Kjempekoselig dame. Fikk høre hjertelyden for første gang je. Det var en herlig følelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da gikk vi glipp av å treffe på hverandre med en dag da =0) Så godt at du fikk høre hjertelyden også. Jeg var der i dag. Et ordentlig trivelig sted synes jeg. Vil heller dit enn til legen. Var du til ei som heter Ragnhild? Veldig hyggelig.....også hadde hun så god tid til å prate. Nå fikk jeg liksom spurt om masse. Veldig fornøyd assa! Fikk høre to hjertelyder også, så nå er jeg beroliget igjen en stund.

 

Fire uker til, så er det vel snart ordinær UL. Det gleder jeg meg veldig til da! =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Ja je var hos Ragnhild :D Har lyst til å kutte ut legen je å, men har time den 6. juni så da bør je vel ta den. Fikk itte time hos jordmor igjen før uke 24 som er den 3. august*sukk* Men da får je vel ta legen igjen i juli oxo da. Vil da i alle fall sjekke hjertelyden hver mnd. Har itte fått brev om UL enda je, men jordmor sa je skulle spørre legen den 6 hvis je enda itte hadde fått det til da.

 

Ragnhild jobber 70 % på Lillehammer sykehus. Håper hun har vakt når det durer i veien her :D Tok seg god tid til å prate med meg oxo. Var i alle fall inne der i 45 min :) Tok opp hjertelyden på mobilen je slik at mannen min og ungene oxo skulle få høre det :) Tar fram lyden rett som det er. Såå utrolig godt og koselig å høre på :)

 

I morgen reiser vi opp til hytta. Godt med en frihelg :) Har du vært innom jobben min enda da? Kanskje truffet på en dag je itte er der? hehe. Hadde vært typisk :D

 

Hvis vi itte snakkes før vi reiser, så får du ha en riktig god helg :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har også ny time til jordmor 3 aug.....så da møtes vi kanskje i døra (08.30) =0) Har ikke vært innom jobben din enda....er så travelt om dagen. Vi holder på å forsøke å skaffe oss ny bil skjønner du......men det er neimen ikke lett å finne en som har plass til tvillingvogn. Tar oss en tur til Oslo i morgen for å kikke litt der. Må vel file litt på ønskene om vi skal få noen bil i det hele tatt. Alt er jo egentlig bedre enn det vi har nå!

 

Det var litt morro at du fortalte at du hadde tatt opp lyden på mobil. Jordmor sa at det var noen som hadde tatt opp lyden (og da tenkte hun nok på deg), men det sa hun etter at jeg hadde fått høre hjertelydene så jeg rakk ikke tenke så langt selv.

 

God tur på hytta og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Nå er vi hjemme igjen fra hytta :) Skal itte til jordmor før kl 10 je, så da må nok du vente på meg. Hun har sikkert noen mellom oss tenker je :)

Ja det kan nok tenkes hun tenkte på meg da :) hehe. Fortalte oxo at je er her inne på Bim og fått kontakt med ei som skulle til henne onsdag som skal ha tvillinger :) Da blir det spennende å se om hun fikk inn noen med det da sa hun :) Hun spurte oxo om navnet, men je sa je bare kjenner nick inne på nettet :)

 

Fant dere noen bil i helga da? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi fant ingen bil. Men jeg tror vi har bestemt oss for Citroën C5. Den er det i allefall god plass i. Oi, klokka har blitt mye....få vel komme meg i seng skal jeg komme meg opp igjen i morgen. Skikkelig trett om dagen. Har dessuten vært litt kvalm i det siste (litt sent ute med symptomene tror jeg =0) Nå synes magen min godt også. Synes den blir tydeligere fra dag til dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Je sover veldig mye for tida. Det går sånn i rykk og napp... så trøtt og sove mye og så en periode je itte sover så mye.

Var på Gjøvik på Bim-treff i går.. da sovnet je på sofa når je kom hjem.

Sov der til kl var nesten 3 og gikk i senga og sov videre til nå. Kvalmen her har heldigvis gitt seg.

Var veldig koselig å møte de andre på Bim-treffet og prate mave og dele erfaringer :D

Anbefales :) Du får slenge deg med neste gang :D

Har fri om dagen je nå. Skal itte på jobb før fredag ettermiddag, men da skal je jobbe hele helga + mandag.

Hadde Caravelle en gang je. Den er det veldig god plass i. Likte den godt, men litt for stor for meg som itte liker å kjøre såå stor bil. hehe.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg tenkte jeg skulle ha dratt på et slikt treff jeg også. Tenkte bare jeg skulle vente til har kommet litt lengre ut i svangerskapet. Kankskje neste gang =0) Var dere mange på treffet?

 

Jeg er ikke så tøff i store biler jeg heller. Har stort sett bare kjørt min lille Nissan Almera. Men, man venner seg vel til store biler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ja du må nok slenge deg med :D Vi var 7 stk. Terminene gikk fra den 21. juni til 2 stk i november :) så det var stort spekter :)

Vi har pratet på om å ha ett igjen om ca 14 dager da så det er bare å følge med på Bim-treff Oppland, Gjøvik :) Tenkte på deg når je reiste dit, men hadde jo itte mobilnr å kontakte deg på. Kunne jo ha kjørt sammen :)

 

Ja en venner seg til det meste. Selv oxo store biler.hehe.

 

Formen bra om dagen da? Je får itte brev om UL, så je ringte Lillehammer selv. Hadde itte papirer på meg de. Ringte legekontoret. Jo da.. hadde brevvekslet med sykehuset de :/ Ringte så til Lillehammer igjen. Hun mente da at legen på sykehuset måtte sitte på brevet og itte lagt det inn. Går det an å få booket en time el? spurte je :D Så nå har je da fått time :) Den 21 kl 08.30 skal vi dit :D Gleder meg som en unge :D Håper da å få vite kjønnet oxo, så en kan handle litt :D hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da får jeg også ringe sykehuset tilfelle de har rotet med mine papirer også. Hadde jo vært greit å vite når man skal få se de to små igjen. Forhåpentligvis blir det ikke så lenge etter deg at jeg får time! Er veldig utålmodig. Men, jeg skal vel være glad for at jeg ikke har måttet reise inn dit igjen pga blødninger. Har vært fint lenge nå forresten (bank i bordet) =0)

 

Gleder barna dine seg til de skal få en liten lillesøster eller lillebror da? Blir det stor aldersforskjell på de?

 

I morgen er jeg 15+0.......hurra!....enda en uke tilbakelagt!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har itte fått UL time enda du heller? Hun på Lillehammer sa de hadde god tid til UL der :)

Er veldig utålmodig selv je :D hehe. Sååå spent på kjønnet. Går i butikker og blir helt syk på de jenteklærne :P Men typisk hadde det vel vært om dette er en gutt hehe.

Godt å høre det har vært bra hos deg nå :) Dette går nok bra nå skal du se :)

Ja ungene storgleder seg. Lyst til å være med på UL oxo, men je vet itte om de får lov. De er jo store og forbredt på at det KAN være noe galt med ungen. Blir stor aldersforskjell ja :D Har 2 gutter på 17 og 19 år og ei jente på 12 1/2 år :) Så det er 13 år siden je gikk gravid sist :) Må kjøpe inn det meste da je har kvittet med nesten alt. Hadde itte ment å ha flere unger je, men slik går det når en går inn i ett nytt forhold og gifter seg. Vil gjerne ha ett kjærlighetsbarn vi å :)

På søndag er je fullgått 16 uker, og begynner på min 17 uke på mandag :) Bare noen uker til halvgått gitt :) Kommer seg :D hihi

Noen som sa utålmodig ja :P:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...