Gå til innhold

April: Eksamen...

**synne**

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg stygt den store dommedag..På fredag blir min fremtid for høsten delvis avgjort. Står jeg på eksamen har jeg et hav av muligheter, stryker jeg må jeg fortsette som student et halvt år til... :(

Ville bare si at av denne grunn blir jeg borte herfra til over helgen. I morgen tviler jeg på at jeg sitter her (knis..) og på torsdag skal jeg lese siste innspurt og så reiser vi til bergen på ettermiddagen -i håp om at fergene går... Ja, så blir vi i Bergen og besøker venner i helgen. Håper dere krysser mange fingre og tær for meg på fredag!!

Ønsker dere alle en riktig fin nasjonaldag, og en god helg etterpå det igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA!!!!!! FERDIG!!!!! Tror jeg står...Håper iallefall... JIPPI!!!!!!

Må bare fortelle om hvor "snill" snuppa var i går...Sov ikke på tolv timer, fra 2-2..!!! Passa veldig bra mtp eksamen i dag... SÅ TRØTT!! Kommer til å slokne før idol er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det er alltid en vannvittig lettelse å være ferdig med eksamen!

Og frøkna som ikke sov? Ja, jeg tror de har en egen radar for sånt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer. Kjenner igjen den deilige følelsen ved å være ferdig med eksamen. Krysser fingrene for bra eksamensresultat og god nattesøvn fremover : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg tror også at desse små har en radar for at mammane skal forlate dem litt og må da være våken masse så dei får være litt ekstra med mammane sine ;)

Så bra at det gikk bra - godt å være ferdig. *stor klem til Synne for hu er så flink* Sov godt i natt og håper me snakker igjen snart!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...