fru grim Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei! Jeg bare lurer på om det er noen av dere som er blitt gravide med hjelp av Pergotime? Har dere gått på flere kurer? Jeg skal prøve Pergo for første gang nå denne syklusen her, da tanta kom snikende i dag tidlig... Har prøvd i to år, så nå håper jeg virkelig at Pergo hjelper... Lykke til videre i svangerskapet til alle sammen, håper jeg snart kommer over til 1. tri jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Jepp, jeg ble! Fikk pergo for å få litt mer gang på saker og ting, hadde EL av meg selv. Ble gravid etter første Pergokur... Så, ting kan gå bra! Masse lykke til.. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Tusen takk, det var godt å høre at det faktisk kan funke ganske fort ) Har EL av meg selv jeg også, men tydeligvis ikke nok til at vi skal få det til... Håper jeg snart slipper å være "gjest" her, men faktisk høre til her, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 Gravid på første pergokur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene-81 Skrevet 16. mai 2006 #5 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg ble gravid på første pergo kur i november men mistet. Er nå gravid igjen, denne gangen i pause mnd på pergo. Har med andre ord veldig god erfaring med pergotime. 25 pp. er mye, sleit selv i 18. Ønsker deg masse lykke til. Hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. mai 2006 #6 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har gått på dobbel kur med Pergo. 2 ganger og ble gravid begge gangene. 1. gangen mistet jeg, men 2. gangen (som er nå) ble jeg gravid med tvillinger. Jeg hadde ikke el. Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2006 Tusen takk for alle lykkeønskninger ) Håpet forsvant fort for meg i dag når jeg fikk mensen, men nå er håpet og pågangsmotet på plass igjen ) Kanskje jeg snart kommer tilbake med gode nyheter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. mai 2006 #8 Del Skrevet 16. mai 2006 Men har du brukt Pergo før da eller?? Eller skal du ta Pergo nå?? Jeg begynte med pergokuren 5.dag mens tror jeg det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #9 Del Skrevet 16. mai 2006 Har aldri prøvd Pergo før, så dette blir første pp med Pergo. Ja, fikk beskjed om å begynne på dag 5 i syklusen jeg også, så da er det ikke lenge til ) Tålmodighet er noe herk 25 pp (har byttet nick serru) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #10 Del Skrevet 18. mai 2006 Dytter litt på denne jeg:-) Skal begynne på min første pergokur så snart "tanta" kommer (dobbel kur) Spennende å høre hvor mange det har funket for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 18. mai 2006 #11 Del Skrevet 18. mai 2006 Betryggende å se at det funker! Lurer på om det er noen her med pcos, som ikke hadde el av seg selv? som ble gravide med pergo?? Er på min 3 enkelkur nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 18. mai 2006 #12 Del Skrevet 18. mai 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå