Gå til innhold

3-hjuling uten svingbart framhjul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vitsen med svingbart framhjul eller vitsen med å¨ikke ha det??

jeg har ei quinny formula med vendbart framhjul, ikke svingbart. før det hadde jeg ei helt lik vogn, bare at det het freestyle og ikke formula, samme hjulprinsippet på den. dette er vogner som er 2-3 år gamle i modellen, men de er flottere enn disse nye comfortene synes nå jeg da...

Også triller den bedre på ujevnt underlag.

Men, vendbart /tiltbart er best, for det hverken "dirrer" eller styrer vogna selv om svingingen blir utrolig mye enklere! (Er ikke samme Anonym som skriver om vendbart over her, bare for ordens skyld).

Annonse

Solgte en trehjuling med svingbart fremhjul, og kjøpte Easywalker som har "fast" hjul i stedet.

Jeg synes det vinglete hjulet foran, gjorde at vogna dro seg til en side på ujevnt underlag, og ble helt pyton å kjøre.

Men hver sin smak.

Easywalkeren veier under 7 kilo, blir bitteliten sammenlagt, og er kjempegod å trille på skogsveier - og i byen. Det er grunnen til at jeg valgte den.

Liker egentlig beste vogner med 4 hjul av estesiske årsaker, men det praktiske ved EW veide opp for det.

Synes vel egentlig at det var et ganske merkelig spørsmål å spørre om. Det er jo ikke så lenge siden de vognene med svingbart hjul kom på markedet heller, og før det var jo de vanlige trehjulingene skikkelig in.

Det som er flott med Quinny frestyle 3xl Comfort er at det svingbare hjulet kan låses.

Det er kjempegodt å ha det svingbare på vanlige asfaltveier og inne på senter/butikk mens når det er ujevnt underlag er det bare å låse det. vi synes ikke det egner seg på ujevnt underlag. Feks. mye is og snø og i skogen og jord veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...