telma73 Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei Så innlegget ditt i en annen debatt. Du fortalte at du gikk rett ned når svigerinnen din ble gravid, og måtte sykmeldes. Det forstår jeg godt. Jeg fikk vite at min svigerinne er gravid noen dager etter at jeg startet behandling. De er en del yngre enn oss, og har ikke vært sammen så veldig lenge. Jeg unner dem jo det, og forsøker å være glad, men egentlig syns jeg bare det er vanskelig og fælt. Det har gjort meg usikker på om vi får det til, og lagt et helt annet press på vår prosess enn det jeg skulle ønske vi hadde. Men det er jo selvsagt ikke deres feil! Hvis de hadde fått velge ville vi hatt et barn for et år siden, jeg vet de unner oss det av hele sitt hjerte. Problemet mitt er egentlig at jeg ikke klarer å være glad på hennes vegne. Og det plager meg, for det skulle jeg gjerne vært! Og dersom vi får det til så får vi jo et barn med et søskenbarn på akkurat samme alder! Det hadde jo vært veldig fint! Gratulerer med at du er gravid forresten! Forvirret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060164-bia-liten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå