Linney Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 "Hvorfor kan dere ikke bare spise sunnere?" Ærlig talt... Jeg har to uker igjen, og har gått opp 1 kg! Jeg går turer om kveldene når jeg ikke har kynnere, jeg spiser flere ganger daglig, og alltid noe grønt ved siden av, men er fortsatt stor! Forbrenning har noe med kroppen å gjøre, og ikke alt hva du spiser. Kommer helt ann på hvordan du trives også.. Er mange som trives med å være stor. Jeg trives! Jeg gjør akkurat som jeg vil, rengjør, rir på hesten min 6 dager i uka, kan handle, kan tørke meg i ræva... Jeg gjør alt...! Så om du har så store problemer med at andre TRIVES som store, så har DU problemer... kanskje du juger om hvor stor du er???? Kanskje du ikke trives i din egen str, så du må hakke ned på de som trives? Faktisk, så trives de fleste med str sin, men ikke helsa!!! Eller den ekstra bilringen! Skaff deg et liv før du hakker ned på andre, og så feig som du er, trykker du på anonym!!!! Uff, blir flau på dine vegne om at det fins sånne som deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060142-uff-ble-irritert-over-hun-som-skreiv-anonymt-innlegg-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bromelia Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg tror det er veldig mye uvitenhet ute og går. Det er mange som har vært slanke hele livet, og har de lagt på seg litt så har det gått av dem så lett som ingen ting. Enkelte mennesker har ikke møtt motgang i livet ( og da mener jeg SKIKKELIG motgang). Derfor kan de få seg til å uttale seg om en hel masse som de ikke har peiling på overhodet. Det som er positivt i dette forumet her er at vi har mye til felles, og vi behøver ikke å "forklare" for hverandre til en hver tid hvorfor vi føler som vi gjør. På seg selv kjenner man andre o.s.v. Derfor; La oss støtte hverandre i den tiden vi går igjennom, og drite i de uvitende fjottene som kaster ut noen lite gjennomtenkte uttalelsene sine. Lykke til med fødselen! Jeg har også to uker igjen! Store klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060142-uff-ble-irritert-over-hun-som-skreiv-anonymt-innlegg-her/#findComment-5060974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå