Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Er på spraydag 5 og humøret svinger som en dumphuske! Mest ned. Griner for den minste ting! Det begynte i går, og i dag grein jeg i bilen på vei til jobb ca 3 ganger på en halv time, uten noen grunn overhodet. Forøvrig har jeg ingen bivirkninger, bortsett fra at jeg er ganske trøtt, så jeg skal vel egentlig ikke klage. Men slitsomt er det, og litt vanskelig å forholde seg til folk. Er redd for å grine på jobben, men foreløpig klarer jeg å holde meg når det er folk der heldigvis...

I tillegg har alt som har med barn å gjøre blitt vanskeligere igjen. Før jeg skulle begynne klarte jeg mer å glede meg over at vi var i gang. Nå er det vanskeligere. Det er vanskelig å forholde seg til at folk rundt blir/er gravide, og til at man aldri vet at det lykkes for oss. Er så redd for at vi ikke skal få det til!

Er det noen som kjenner seg igjen?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060102-hum%C3%B8rsvingninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei telma

jeg sliter med hodepine og er trøtt (min 4 spraydag)

har heldigvis ikke hatt noen humør-svingninger ennå..

kjenner meg igjen i innlegget,er veldig redd for at det går dårlig og at vi aldri blir foreldre..

orker ikke og høre om alle rundt meg som blir gravide hele tiden,er også lei alle som lurer på om ikke vi skal få barn snart (de skulle bare ha visst)......

vi for krysse fingrene på at det går våres vei og at 2006 blir våres lykke år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...