Gå til innhold

Noen gode råd hadde vært gull verdt..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ciao,

Er jo faktisk så heldig at jeg ikke har hatt noen problemer under graviditeten så langt. Ikke svimmel, kvalm, spiser alt mulig..

Jeg danser opptil 8 timer i uken i tillegg til vanlig "8-4" jobb. Dette har aldri vært noe problem, men nå er jeg sååå trøtt...

Kan sove hele dagen når jeg har fri, øynene er tunge som bly. har forsøkt å kutte ned på aktiviteter, men det har ikke forandret seg. Hva med ginseng og energi `tilskudd - noen som vet;o)?

Snork!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror desverre ikke det hjelper.

Skrevet

Takk for raske svar!

Hm.. Ante meg at det ikke kunne være så enkelt som å ta ginseng;) Men det er vanskelig å ta det mer med ro.. man trenger jo tross alt en sykemelding ikke sant.

Og jeg er jo ikke så syk som mange andre gravide sliter med.. Dessuten elsker jeg å danse, tenkte meg en tur til helsekost for å spørre om de kunne ambefale noe til gravide. Selvfølgelig vil jeg ikke skade det lille mirakelet på 15+ der inne, så tenkte å sjekke med jordmor også;)

Skrevet

Man må skjerpe seg da. Alle er slitne, ikke noen grunn til å få sykemelding. Graviditet er naturlig. Tror neppe du er så trøtt at øynene faller igjen eller?`

Skrevet

Ta 50% sykemeld da...eller ro ned tempoet. Sørg for å få masse søvn, ta vitaminene du skal, men ellers så er dette dessverre ganske vanlig. Først nå jeg har fått tilbake litt energi. Jeg er 18 uker på vei..

Skrevet

Hei Anonym,

Jeg kan skjønne hva du mener, graviditet er jo ingen sykdom. Men, jeg er faktisk så trøtt at øynene faller igjen og ser ut som åpne granatepler;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...