scubagirl med scubababy Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Lurer litt på dette med menstruasjon uten eggløsning. Er det mulig? Tenker på dette i forbindelse med at egg burde jo blitt befruktet dersom det har vært en eggløsning. Jeg har regelmessig menstruasjon på dagen 28-dagers syklus. Har hatt sex med ujevne mellomrom i perioden rundt eggløsning. Hvorfor blir jeg ikke gravid? Ble ifjor vinter gravid, men mistet i uke 10. Dette er 1. gang jeg overhodet har blitt gravid (tror jeg) etter 10 år med ubeskyttet sex. Hopp av i svingen-metoden... Barn har jo alltid vært et ønske, så derfor har jeg ikke brukt prevensjon siden begynnelsen av 90-tallet. Noen som har noen kommentarer eller svar til meg? /Scubagirl Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060022-menstruasjon-uten-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMe´.- Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 ja, det er mulig å få mens uten eggløsning...(Det er jo sånn p-piller virker, de hemmer eggløsning men man får jo mens for det.) Det kan jo være mange grunner til at du ikke blir gravid, det er jo rett og slett ikke så lett for alle å få det til med en gang. selv har vi prøvd å bli gravide i litt over ett år. Om du går inn på en side for ufrivillig barnløshet så finner du masse info om forskjellige faktorer som kan gjøre det vansklig å bli gravid... alt skal jo klaffe og selv om du har en regelmessig syklus er det ikke alltid eggløsning kommer på forventet dag, noen har oxo problemet med at det er for kort tid mellom eggløsning og mens så et eventuelt befruktet egg rekker ikke å feste seg før tante rød kommer å "Spyler" det ut igjen. Har hørt om en urt (Damiana) som er å få kjøpt på helsebutikker, har kjøpt det selv og tenkte jeg skulle prøve for det skader jo ikke... Håper at du får det til snart ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5060022-menstruasjon-uten-eggl%C3%B8sning/#findComment-5060250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå