melkekua™ Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Vi har ikm på samme dag (27.mai) ) vi er også prøvere med barn nr.2 ;o) Så du hadde svart på tråden min! Håper for at spiren sitter hos oss begge! Lykke til!
mammae:-) Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 hei hei... Får håpe vi får positiv test neste lørdag begge to da:-) Jenta vår er 20 mnd no så hadde vert fint med en liten til i februar. Tenke at det blir litt "rart" med to også, kan liksom ikkje skjønne at eg kan bli like glad i en til som eg er i good jenta vår, (men selfølgleg blir vi d)... Hvor gammel er din/di? Ha en fin 17 mai i morgon:-)
mammae:-) Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 hei såg innpå ikm 21 tråden at jenta di var 9 mnd, herleg alder... Sjølv er eg 28 år...
melkekua™ Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2006 Håper dagene går fort ) Men de går vel med sneglefart ....hihi! Hvor i landet er det du befinner deg da? Jeg holder til sør i Akershus.
mammae:-) Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 da holder eg med på andre sida av landet av der du er:-) No er vi slitne etter en kjempe kosleg dag med en liten aktiv!! Godt og ha noko og gjere på heile dagane så går den neste veka enda raskere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå