Gå til innhold

Psyko bussjåfør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en kjede her før om hvor dårlig folk kan oppføre seg - spesielt i Oslo. Jeg har en liten historie å tilføye:

Skulle ta bussen til kontroll (er i 36.uke), kjøpte billett fordi sjåføren ikke hadde kort igjen. Da jeg skulle bytte til en annen buss, gikk jeg på foran fordi det var nærmest der jeg stod. Masse andre folk gikk på bak (leddbuss). Jeg satte meg rett bak sjåføren og begynte å se etter billetten i veska. Etter to holdeplasser, snudde han seg og spurte om jeg hadde billett. Jeg forklarte at jeg nettopp hadde kjøpt en på den andre bussen og lette etter den. Han nektet da å kjøre videre før jeg hadde funnet den, så hele bussen måtte sitte og vente. Jeg ble kjempestressa, så jeg klarte ikke å samle meg helt. Jeg prøvde å forklare det og sa at jeg skulle rekke en kontroll, men det endte med at jeg ble kastet av bussen. Tenk å kaste en helt tydelig høygravid voksen dame av bussen! Jeg ble stående på holdeplassen og grine. Fant forresten billetten med en gang jeg gikk av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD!!!!!!!!for en bussjåfør...smålig å da...uffameg feller en tåre jeg nå der jeg ser for meg deg der du står ....herregud.........................

Skrevet

Herregud, er det mulig???

Send inn en klage på han! Går ikke ann å oppføre seg sånn!!!

Skrevet

Uff er d mulig !!?

mannen min er bussjøfer, og veldig hjelpsom, og snill.

kanskje han ville vise at han følge reglene !!!!!!!!!

Skrevet

Det er nesten så du burde ringe og klage.... Dette skal vi ikke finne oss i!!!

Så frekt!!! Synes dette var trist å høre.... Sender deg en stoor klem............

Hvilket nummer var det på bussen? Det høres ut som en bussjåfør jeg reagerte på en gang.. (han var slik mot noen andre.....og jeg ble helt sjokkert...)..det var buss 31 eller 32....

Skrevet

ikke annet å si enn fy fillen!!

Skrevet

Fy fader er det mulig???

Han trur jeg hadde fått de opplada hormonene slengt rett i trynet!

Får da være måte på!!!! Jobber tross alt i ett service yrke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...