Engelinne 14. juni Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er blitt ganske stor - er i 36. uke - og har e-kopp bryster, altså mye der framme nå. Jeg skjønner at det ikke er stygt ment, men likevel synes jeg det er frekt måten folk glor på. Jeg var på bytur i går for å handle inn litt ting og ble skikkelig ille til mote. Folk er jo helt hemningsløse.
yasmina Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Noen eier ikke skam altså. Skjønner ikke hva folk tenker på når de gjør slikt. Håper du klarer å heve deg over det.... Og hvis ikke så er det bare å slenge ut en kommentar til folk og spørre hva de glor på. De fleste vil da skjemmes og det er vel velfortjent,spør du meg. Klem
Linney Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg spør hva de glaner på, for skal man glane, kan man også sende med en smil for å vise at det ikke er vondt ment...!!! =) Bare å spytte ut hva du mener, for er uhøflig å glane
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Det er sikkert bare dig der synes de glor, så take it easy.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Hei!! Kanskje de bare syns du er fin:-) Mange blir fasinerte av gravide mager veit du..
supermammma Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Hei. har termin samme dag som deg:-) Ja, folk glor! Men må innrømme at jeg pleier å ta en titt på gravide damer selv jeg... Etter å ha vært hravid selv, kommer jeg nok til å slutte med d. For det er ikke alltid like hyggelig! verste er når butikkdamer o.l. skal TA på magen!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 For å være ærlig tror jeg glaningen kommer mer av magen enn brystene!! Folk glor på meg også, men jeg har ikke store bryster.... Men hvis vi har noen komplekser med kroppen er det lett for at vi tror det skyldes dette. Nyt magen og oppmerksomheten, jeg tror som hen ene over at de liker å beundre magene våre. Kanskje de prøver selv å bli gravid... Jeg traff på en i dag i butikken som begynte å snakket med meg, sa selv at han flørtet.... vi må nok bare ta oss til takke med oppmerksomheten. Når babyen er født skal du nok tidsnok se at oppmerksomheten er rettet mot de søte små babyene
Juni_baby Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Ja, helt enig!! De glor som bare det.. Men jeg bruker også å glo på andre gravide damer.. også før jeg selv ble gravid. Syns det er så facinerende. Er i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå