Gå til innhold

såå skuffet:(

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg at det flere i samme situasjon?? grøss å gru..

jeg veide 58kg før graviditeten..170 høy.. gikk opp ca 16kg, nå veier 62kg.. sliter skikkelig med de siste kiloene:( men jeg syntes ikke selv jeg ser tykk ut.... litt mye løshud og ja...

Skulle prøve dressbuksen fra i fjor.. det skulle jeg aldri gjort.. snakk om å bli deppa... hadde ikke sjans å få den over bekkene:( er jeg virkelig så tykk??

9uker siden fødselen.. er det normalt eller går det sakte her?? syntes jeg hører om alle som får buksene på med engang... er det sjans å komme inn i buksene igjen??

prøver å trene 4 ganger i uka, men har kne skade.. så det går ikke så fort som jeg vil..

deppa nå:(

ingen 17 mai klær jo..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5059440-s%C3%A5%C3%A5-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja hadde ikke sånn super matlyst de første ukene etter, da gikk det ganske fort ned.. ammer enda litt. men nesten stoppet, da jeg har lite melk igjen. ja... burde vel egentlig det..men det så surt å ikke kunne få buksene på.. jaja.. jeg får dra å kjøpe meg noen klær til 17 mai.. he he..

Veide også 58 kg når jeg ble gravid og 62 kg nå. Men forskjellen er at det er 17 mnd siden jeg fødte. Noen går ned med en gang, mens andre må kjempe for å gå ned de siste kiloene. I mitt tilfelle tror jeg at bekkenet mitt har blitt større. Det virker iallefall sånn. Så det er ikke sikkert du blir helt som du var selv om du går ned til 58 kg. Men lykke til og ta tiden til hjelp. Det går hvis du virkelig går inn for det. Men kanskje lettere etter du har sluttet å amme- hvis du ammer da!

Som noen sier her, bekkenet endrer seg under fødsel og graviditet, så det som satt før, sitter muligens ikke selv med samme vekt. Ikke hos meg ihvertfall. Veier mindre en før, og tynnere en noen gang, men enkelte klær sitter strammere fordi kroppen og har utviklet seg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...