Gå til innhold

VektNEDgang nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt sjokkert da jeg veide meg i morges. Veide nesten 3 kg mindre enn det jeg veide for ca 4-5 dager siden?? Andre som har opplevd det samme ?

Er i uke 30 og trodde jeg hadde gått opp 11,5 kg, men ift dagens veiing blir det bare 8,5 kg.

Må legge til at jeg har vœrt litt deppa og alene den siste tiden da kjœresten min er bortreist og jeg har sovet utrolig dårlig. Men jeg har jo spist sånn temmelig normalt allikevel føler jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende du hadde litt vann i kroppen forrige uke når det var så varmt? Vannet veier ganske mye, og kan forsvinne på bare noen dager.

Skrevet

Ingen andre som har opplevd noe liknende??

Skrevet

Var til kontroll i dag og da hadde jeg gått ned halvannen kilo i forhold til forrige gang jeg var der. Er i uke 33 nå og det er visst helt normalt, så ikke bekymre deg så mye :)

Skrevet

Jeg gikk også ned 2,5 kg på en snau uke. Men det var litt "bevisst", ved at jeg drakk mye vann og spiste lite salt. Hadde fått litt vann i kroppen, som det var greit å fjerne.

Så lenge du spiser vanlig, så er nok alt som det skal!!!

Skrevet

jeg er i uke 37 og har gått opp nesten tre kilo men her om dagen veide med og veide tre kilo mindre også,vet ikke hvorfor men er er jo hel topp for meg siden sliter med vekta.

Skrevet

Takk til alle som har svart!!

Det var sikkert endel vann som dere sier, for jeg har faktisk smalere ankler enn bare for få dager siden. Kanskje det var varmen?

Skrevet

jeg har gått ned to tre kg jeg og nå...de la jeg på meg så og si samme dag som det ble så varmt så jeg regner med at det bare var vann;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...