Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva sier blodprøvene dine?

Jeg har også helt normal syklus (nøyaktig 28 dager) og tester positivt på eggløsning på clearblue test. Ingen grunn til at noe skal være galt, men blodprøvene er visst ikke "entydlige" og det kan virke som at eggløsningen er litt "svak" eller hva man skal si...

I allefall, jeg har nå første periode med pergo og kjenner at det kunne vært fint om jeg var en av dem som ble gravid "smack" på hormoner...

Hei! Jeg vet ikke om jeg har EL, men jeg er ganske sikker på at jeg har det. Og da jeg var på ultralyd så alt ut som det skulle... Men han ga meg likevel pergo, for å gjøre den "av beste kvalitet."

Har ikke vært til annen utredning enn den timen, og mannen min har ikke fått levert sædprøven enda...

Så jeg tror legene opererer litt forskjellig der ja. Men synes det virker som om det er ganske vanlig å få pergo selv om man har el.

Annonse

Takk for svar jenter!! Blodprøvene mine er i skjønneste orden, som alt annet. Vi er utredet begge to og er meget så fertile. Men noe må være galt, vi har forsøkt å bli gravide i over ett og et halvt år uten resultat. Helt merkelig. Fra før har vi et barn som på langt nær var planlagt. Skal snakke med gyn en gang til.... Kanskje jeg ihvertfall kan prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...