♡Linda♡ Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Huff, nå er jeg snart helt på gråten her:-( Prøver å ordne aktiv sykemelding, fordi jeg nå har vært sykemeldt 100% i 4 uker. Men vil liksom prøve å komme litt tilbake på jobb. Men legen sier at dette må arbeidsgiver og trygdekontoret ordne, og da jeg snakket med sjefen sa hu at det hadde hu ikke opplevd før og at jeg måtte få den av legen. Også ringer jeg trygdekontoret og han skjønte jeg ikke en dritt av hva sa:-( begynte nesten å grine i tlf, huff... sliten. åsså skal jeg egentlig på jobb ikveld... men vet ikke om jeg orker det:( Plutselig sinnsykt mye å tenke på, og som jeg ikke skjønenr noe av... Æsj.. Ringte ihvertfall legekontoret igjen, så legen skal ringe meg senere for å prate om dette. Så kanksje jeg skjønner litt mer.. men tårene er veldig nære nå... Måtte bare få det litt ut, trodde ikke det skulle være sååå vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Mannen min fikk aktiv sykmelding gjennom legen.Lykke til videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Linda♡ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Er vist forskjellig hvordan legene gjør det??? Kan de ikke bare gjøre likt da??? HOFF... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 På legekontoret der jeg jobber er det legen som skal skrive ut denne. Det er jo ingen andre enn leger som har autoriasasjon til å skrive sykmelding. Aldri hørt om det der jeg, merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå