Gå til innhold

Desember: Det tok 22min... men da

Anbefalte innlegg

Måtte han bukke under ja!! Jeg har startet med av få Kevin til å sove i sin egen seng på dagen og uten noen form for vugging!! Ga han smokken når han mistet den og rørte ved han hvert 5 min.... Gråt sine modige tårer ja!! Men jeg holdt ut...Flink jah!! Så nå blir det spennende å se hvor lang tid det tar ved neste lur...hehe...

Noen som har noen tips å komme med eller? Tar gjerne imot råd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5059222-desember-det-tok-22min-men-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viljesterk du. Klarer ikke gjennomføre skrikekurer jeg. Ikke at jeg er imot det, måtte bruke det på jenta vår når hun var liten. Men da måtte jeg gå ut, gubben måtte ta det. Så har ikke noen gode råd desverre, sliter med sovinga her og, så tar gjerne imot rå jeg og:-)

Så flink du er!!!

Jeg er ikke så flink.

Blir ofte til at gutten min sovner oppå mamman sin etter pupp, men det hender da at han tar seg en lur på gymmen sin. Må ta meg selv i nakke skinnet på det området selv, så jeg tar også gjerne noen råd på den fronten.

Men når vi går tur og er ute i det heletatt så sovner han jo som en stein. Bare så synd vi bor slikt til at jeg ikke kan "parkere" ham ute i vogna.......

*BUHUUUU, vil finne hus NÅ!!!!!!!*

Tusen takk!! syns liksom det selv også... var sikker på å gi opp!! Jeg gjorde det samme med eldstemann også.. men det er 8 år siden så!! men skal ikke skryte for mye, det var bare en gang!! gudene vite hvor mange dager det tar før han skjønner at det ikke er noen vits å protestere, for han er jo stuptrøtt, gnir seg i øya og alt!! Har ingen andre råd jeg enn å holde for øra( hører det ikke så godt da..hehe..) å ta 5 min for 5 min!! Det var det jeg gjorde!! la meg i senga mi selv med dyna over hue og stappa fingra i øre..haha.. litt av ett syn!! Hadde satt senga helt inntil min da.. slik at jeg bare kunne strekke ut hånda, slik at han ikke så ansiktet mitt!! Fulgte med klokka... men for en glede nåe han endelig sovnet!! var så stolt ja.. Måtte jo bare dele det med noen... hehe..

vi har gjort sånn fra starten, legger han i senga men er ofte innom. gir smokk osv, rekker jo nesten ikk eå komme inn i stua før du må ut igjen av og til, menmen.. nå går det ikke lange stunda,og ofte ligger han bare der og pludrer for seg selv ( synger nattasangen tror jeg..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...