Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 snuppa på 10 mnd er så fæl til å snu seg over på magen når hun sover .. er hun så stor nå at jeg bare kan la henne ligge eller bør jeg fortsette med å snu henne ? hva ville du/dere gjordt ?
Vektjenta Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes hun er gammel nok til å sove på magen. Her har jenta fått lov til det fra hun var 5 mnd, hun snur seg som regel hver natt
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 jenta vår sover nesten alltid på magen.hu er 6.5 mnd nå og har gjort det en mnd...prøvde å snu henne i begynnelsen, men hu snudde seg bare tilbake.og hu ruller jo begge veier, så da går det sikkert bra:-)
mamsen til T&O Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Jeg lot jenta mi ligge paa magen da hun var stor nok til aa kunne snu seg selv fra magen til ryggen og sterk nok i nakken til aa loefte hodet opp fra madrassen selv. Snudde henne ogsaa de foerste par ukene, men fant vel ut at hun var stor nok til aa sove paa magen. La henne sove paa magen du dersom det er det hun liker best ;o)
brooklyn Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 han snur seg over på magen uansett hva jeg gjør. Som oftest snur han seg i armene mine når jeg skal legge han ned i sengen....Da gir jeg opp og lar han sove som han vil. Han er 9 mnd og snur seg selv om det skulle være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå