Gå til innhold

Første natt med babysafe.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte også babysafe på gutten min i et par mnd. Han var/er så urolig i senga på natta, og til slutt tok det helt av. Vi fikk natta stykka opp konstant, og det led vi begge under, for å si det mildt. Da vi begynte å bruke babysafe, sov han MYE bedre, (litt mere sammenhengende), og jeg var ikke nervøs og måtte sjekke han hele natta, så det var supert! Så glemte jeg å putte den i tørketrommelen etter å ha vaska den en gang, da måtte vi sjangse på en natt uten, og etter det har vi ikke brukt den. Og om det er alderen som har gjort det, eller at vi fikk brutt et uheldig mønster, er ikke godt å si, men nå er han bare "vanlig" urolig på natta.

Så jeg måtte i hvert fall svelge i meg de motforestillingene jeg hadde mot å bruke "tvangstrøye",(som jeg syntes det minte om), og det var faktisk en skikkelig lettelse å bruke den.

Annonse

Jeg bruker også babysafe, men man må jo ikke stroppe den fast. Jeg bruker den kun som en slags sovepose, og da minner den jo absolutt ikke om en "tvangstrøye". Vi har kjøpt en i merket Grobag. De er uten sånne stropper til å binde den fast. Han klarer ikke å snu seg på magen i den uansett fordi den er ganske lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...