Gå til innhold

Drømmer dere mye om natta?

Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Har en periode bare drømt drømmer av seksuell karakter, men nå er det stopp. De siste to nettene har jeg drømt om masakre osv. Jeg drømte at jeg og min mann parterte søpplemannen for så å fryse han ned. Tror jeg begynner å bli gal, hvor kommer denne fantasien fra ? Har aldri pleid og drømme om hverken sex eller mord. Blir litt redd om natten og kryper inn til mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...kanskje oppsøke litt profesjonell hjelp, lille venn ;op

Etter jeg ble gravid så sover jeg skikkelig tungt - er en som sover lett til vanlig og drømmer masse. Nå husker jeg ikke noe og våkner om morgenen når jeg skal.

Greit å drømme om sex da - det er vanlig når man er gravid !!

Men ikke så gøy med de marerittene man våkner opp av og er livredd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest et sted at det er vanlig å drømme mye rart når man er gravid, så du kan nok ta det helt med ro- du er ikke aleine! Jeg har selv ikke merka noe unormalt mtp drømming etter at jeg ble gravid.

Hehe.. kos at du har en mann å krype inntil da iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg drømmer helt vannvittig mye rart. De siste dagene har det gått mest i forfølgelseshistorier. Og da bor jeg alltid et annet sted enn nå. Hihi, hadde skaffet meg pepperspray også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på denne søpplemannen. Tror det har noe med et rådyr som ble slaktet på samme sted som denne søpplemannen og at restene av rådyret ble kastet i søppla. Så er det så mange bisarre hendelser jeg har hørt om av pasienter på jobben. I natt drømte jeg at jeg måtte bære fana til barnehagen i 17 mai toget og at alle stod og lo av meg i toget. Helt jævlig men ikke like skummel. Hva har dere gjort på 17 mai dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har allerede født 3 ganger! i drømme..hehe.. det var en fin opplevelse:) bruker også å drømme at jeg har baby, men glemmer å ta på den klær og mate den og sånt! det er fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg drømmer hele tiden, hver natt og av alle typer karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg var på UL og på skjermen kunne vi se en "pose" med 2 prikker. Det lignet pack-man-prikker. Vet du hva det er? spurte legen, og jeg var redd for at jeg tok feil, med det var tvillinger!

Jeg kan ikke testet før til uka igjen....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...