Nina og lille Amalie :o) Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 etter en fin shoppingrunde i sverige i går ble bilen fullstappet og jeg sover nå mye bedre om natta når jeg vet at tinga er i hus! Seng, reiseseng, vippestol, lekegrind, lammeskinn, ny stellematte til stellekommoden, litt klær og smekker og noen andre småsaker datt oppi handelevogna hos happyland på svinesund! (skulle visst ikke tro vi hadde et barn fra før...) nå er det bare å få bestilt vogna i dag så er vi klare til lillesøster melder sin ankomst ) og jammen fikk jeg lurt gubben innom ikea også og fylt de siste hulrommene i bilen med litt ting og tang derfra! så nå skal jeg begynne å vaske babyklær og sengetøy og gjøre klart en koselig baby-krok på soverommet vårt. Åh jeg gleder meg!
1....2.....3 Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 hehehe vi var også på happyland på søndag...skulle bare en liten tur innom...hehehe det tok litt av kan du si...(og vi har også en fra før av,)men enig med deg: deilig å ha det i hus(vogna fikk vi i hus forrige uke,DET har vært min største bekymring)Nå må jeg bare lokalisere dyner og sånt fra eskene sine....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå