Gå til innhold

Mai: "Alle" føder jo før jo...


kjærest1

Anbefalte innlegg

Snufs...jeg er sååå misunnelig her jeg sitter med mine -3 dager til termin...:( Vet jo at jeg ikke er definert på overtid, men det begynner å bøli både tungt og kjedelig å vente... Flere som har kommet på minussiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, skjønner godt hvordan du har det . Jeg er 4 dager over termin nå. Begynte å vente for fullt 3 uker før termin, så nå er det snart en mnd siden... Det er akkurat som den lille ikke har tenkt å komme i det hele tatt.. Jeg er så pessimistisk at jeg ikke tror den kommer før fødselen blir satt i gang, og det vil jeg ikke. Skulle bare ønske den startet naturlig, så får den lille bestemme bursdagen sin selv:) Er så spent på hvem som er der å romsterer så veldig!!!! Er såååå spent på kjønn, utseende, personlighet og hvordan fødselen blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har -2 dager til termin... Var vel i grunnen forberedt på at jeg ville føde etter termin, men man blir jo lei da. Går jo og venter hele tida og kjenner etter de minste tegn... Og to jeg kjenner som skulle føde etter meg, har alt født. Det gjør jo ikke saken bedre. Men for all del: Jeg er i fin form, så jeg må vel bare prøve å utnytte disse dagene (ukene?) før ungen har tenkt seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også over tiden, -5 dager. Var på kontroll igår og dersom hun ikke kommer på egenhånd skal hun fødes den 23 mai, man skal visst ikke gå mer enn max 12 dager over nå. Må innrømme jeg er en smule skuffet, men formen er veldig bra og jeg tar det med godt mot. Nå håper vi bare hun klarer å stå over 17 mai. Det verste er ikke ventingen men alle andre som maser og tjaser om det har skjedd noe eller ikke. Lykke til dere andre som også venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en uke over. syns det har gått greit til nå, men begynner å bli utålmodig. er enig med det at folk maser... jeg orker liksom ikke vise meg ute lenger fordi folk blir helt sånn "ååååh går du å venter fortsatt????" i tillegg er det jo ingen som tör å ringe og spörre om man skal fnne på noe. litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter også her, en uke over termin:(. dette er gørre greier må jeg si.

å alle ringer eller skriver mld; merker du no? er du like hel? kjenner du ingenting altså???

 

åhhhh, jeg blir så lei..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 dag til termin og er temmelig lei. men vil ikke at han skal komme nå som det er 17 mai.. da får han vente litt:P hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

10 dager over termindato her, begynner og bli veldig lei ja!! Skal til legen på torsdag, får høre hva hun sier, men jeg håper jeg føder i løpet av helgen! Vil helst ikke føde i morgen (17. mai), men kommer h*n, så tar vi i mot med glede!

 

Masse bevegelser inne i magen om dagen ihvertfall! :)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager på overtid jeg, kommer vel susende under flaggheisinga i morgen sikkert.... litt dum dag, men jeg kniper ikke igjen hvis det skjer noe nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

huff ja..jeg er 3 dager over termin.....har ventet noen uker jeg også.

Det var ei som nevnte på at man ikke skulle gå mer enn tolv dager over termin nå, noen som vet hvorfor??

 

Har fått overtids termin 27 mai ( termin var 13 mai )...sier at de da vil vurdere det!! Men har fått tilbud om å kunne bli satt i gang før om jeg føler panikken kommer,,,men kjekt at babisen kan komme av seg selv liksom;)

 

Lykke til med all venting og ha en fin 17 mai alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte 5 dager på overtid...de siste dagene så tenkte jeg at det får skje når det skjer...og plutselig gikk vannet og noen timer etterpå kom riene...og ca 4 timer etter første rie var min lille prinsesse ute.. så plutselig er det din tur og..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er vi altså ganske mange som går over termin... Der virker som at det er en tendens til at flere går over enn de som føder før termin, eller...?

Ang. at fødselen blir satt i gang 12 dager over termin. Stemmer ikke her ihvertfall. Jeg skal på overtidskontroll etter 14 dager, hvis det ikke har skjedd noe før den tid da... Og da skal de vurdere hva som skjer videre..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

 

1 uke over termin nå. Trodde selv at jeg skulle føde i mnd skifte, så ventetiden har blitt laaaang. Lurer på om sønnen min ikke har lyst til å komme ut, at han er limt fast med superlim inni påsan :-). Men, nå har ventingen gått litt over til "han kommer når han kommer" verst med alle rundt meg som spør etter den lille, og telefonen som kimer, eller sms som biper inn - lei maset rundt.

 

Siden det nå er 17. mai, synes jeg iallefall han kan vente en dag til med å sette igang slik at han får sin egen fødselsdag. Masse liv og røre er det i magen for tiden, er nok en frisk og rask gutt som forbereder seg der inne. Gleder meg til å se han, gruer meg litt til selve fødselen da jeg nå er såpass på overtid. Man formelig ser at magen vokser litt for hver dag som går nå.

 

Så nei, de fleste føder over termin vil jeg anta, og du er ikke alene. Tro meg :-). Lykke til iallefall !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går...

 

men slimproppen gikk fr 3 uker siden, og fikk da beskjed om at hodet var festet... Så jeg har ventet lenge...

 

Men håper jo nå at den ikke blir født i dag....

 

Trodde jeg skulle føde før jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhhh...godt å høre at man ikke er alene;)

Ennå ikke kommet, -5 dager i dag. Er så spent! Men har hatt mye og sterkere kynnere siden i går formiddag, så håper det er et tegn...

Takk for svar, alle sammen!

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...