Gå til innhold

Når fikk dere mage (førstegangsgravide)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den poppet ut i uke 18. Det var ingenting der før det, bare litt sånn mensmageaktig, men plutselig var den såpass at alle kunne se det var noe på gang.

Syntes det var utroooolig lenge å vente, men nå strutter den jo som bare det.

Annonse

magen min har kommer i rykk og napp..

men sånn skikkelig kom den i uke 19 ca.. er i uke 20 nå og den blir rundere og rundere.. men ikke så mye større.. endrer litt fasong i grunn ;=)

Morro.. nå er ingen i tvil i hvertfall;=)

Min mage kom nesten med en gang. Var ikke mange ukene på vei første gang noen spurte om jeg var gravid. I uke 8 hadde jeg ikke sjans å komme inn i dongeribuksene mine.. Selv om magen kom med en gang så vokste den ikke noe spesielt mye fra rundt uke 12 og til 16. Men nå vokser den som bare det igjen!

Var ganske oppblåst i magen fra uke 9-13 og hadde derfor en liten rund mage (spesielt på kveldene), men så forsvant magen nærmest fullstendig etter det. I uke 17-18 kom den ordentlige gravidemagen. :)

Jeg er snart 22 fullgåtte uker, og i går ble jeg spurt to ganger på om jeg var sikker på at jeg var gravid og for ikke å snakke om at jeg er så langt på vei og. Så her er det lite mage ja, kommer litt på kvelden, og jeg og mannen ser det, og det kommer litt etter å ha spist.

Jeg er 16+5 på vei, har begynt å få litt kul, men ikke mye. Det er ikke lett for andre å se noe enda. merker jeg blir fortere oppblåst etter mat, men det går desverre fort ned igjen,,, ; ( Venter også på mage, tror det snart tar fart ; ) Nå skal jeg ut å prøve bunaden til i mårra, hvis den sitter bra er det nok mest innbilling. Lyke til med magene!!

Annonse

Jeg er også førstegangs, og magen min "poppet" litt ut i 11. uke, men ikke sånn at andre enn meg merket det noe særlig.

Siden den gang har den vokst jevnt og trutt, og det ubehagelig å ha knappen på de løseste buksene mine igjen.

Nå er jeg i uke 16, og på fredag fikk jeg spørsmål av en på jobben om "jeg hadde noe på gang". Måtte bare innrømme at ja, det var ikke bare kokosboller der, nei.

Synes selv det vises ganske godt, og det må det vel nesten være når jeg får slike spørsmål...

Tror det hele er veldig individuelt.. jeg venter i spenning på at den skal poppe ut, er 21 uker, og folk lurer på om jeg er innbilt,, hehe, men jeg har jo bevisene på at den lille er der, så magen kommer nok med tid og stunder...

Se på album min knert imagen... kan godt være du passer inn i kjolen når du skal i bryllup.. jeg regner ikke med at magen kommer over natten, eller kanksje,, så jeg skal prøve meg på bunad i morgen..

Ha en fin 17 mai...

jeg har lagt på meg 10 kg, så det synes litt, men som vennene mine sier, de hadde kanskje bare trodd jeg hadde blit feit om de ikke hadde vist det... får ikke på meg buksene mine lengre, og de fleste genserene er knappe... er 15 uker...

Magen min kom omtrent på den tiden der du er nå. Det kommer nok straks skal du se... Kan være lurt å begynne å kikke på litt mammaklær... jeg var lenge kvalm og orket ikke gå i butikker og gikk en stund med smekken åpen under en genser fordi jeg ikke fikk buksene igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...