Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver vi egentlig 100 dager igjen?? Er kanskje en milepæl men det er jo i grunn 99 dager og..hehe.

Nå har da altså jeg og kommet meg dit, til de 100. Føler at det er nå nedtellinga virkelig begynner. TIden går for fort i stedenfor for sakte. Har jo masse jeg skulle rekkke før pjokken kommer. hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då har du termin sammen dag som meg, for eg og har 100 dagar igjen idag.

Er nedtelling her i huset og, men synast egentlig det går altfor fort!!

Skrevet

Må bare spørre.... Hvor mange dager er et svangerskap egentlig?

:-)

Skrevet

Så gøy da, at vi har termin samme dag. Lykke til med nedtellingen fra de 100:)

Man er gravid i 40 uker. (+/- 14 dager) 40 uker er 280 dager. Det er litt forskjellig hvor lenge man mener en kvinne er gravid. Nå husker jeg ikke i farta hvem som mente hva, men var vel snakk om 284, 283 dager eller noe. Står i den der boka vi får av JM/lege :) Står vel her inne et sted og.

Skrevet

Gratulerer Molait! Det er nok en milepæl for oss alle - bevisst eller ubevisst. Jeg har 4 dager ti ljeg kan si det samme som deg, og det skal bli deilig å komme ned i et tosifret tall =)

Ha en riktig fin 17. maifeiring da =)

Skrevet

Får gratulere deg her også da! Jeg har 74 dager mer enn deg, leeeenge igjen mao.

Skrevet

Tds Elias og Emmas mams. Nå er alt strøket og gulv vasket og flagg henger klart. Skal bli godt å komme seg i seng nå.

Ja Svanine, du er jo sååå treig. Skulle nok vært flinkere med å drikke mosen din shø ;)

Skrevet

Kommer etter om 12 dager :-)

Skrevet

Gratulerer! 111 dager igjen her... Gaske fint tall det også egentlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...