♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja da skal jeg endelig få avklaring på jeg bærer på et foster eller ikke. UL idag.Jeg er kjempe nervøs. Vet ikke om jeg har god følelse eller ikke,varierer fra time til time. Kan noen tenke på meg og krysse fingre og tær for at alt er i orden? Det var mange som heiet frem egget i påska, hehe så kanskje det hjelper denne gangen også med felles kryssing av fingre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Skal tenke masse på deg jeg. Skal til UL selv i dag oxo. MASSE LYKKE TIL. KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. mai 2006 #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Krysser alt av ledige fingre og tær for deg!!!!! Skal sende mange positve tanker.... God klem til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 går sikkert kjempe fint...skal tenke på deg! lykke til....må få høre korleis det gjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. mai 2006 #5 Del Skrevet 16. mai 2006 krysser fingrene her også xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette skal gå bra. Sender deg mage fine tanker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #6 Del Skrevet 16. mai 2006 Er du gjerstøling Gøril? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 16. mai 2006 #7 Del Skrevet 16. mai 2006 Lykke til! Jeg skal krysse fingrer og tær for deg. Håper alt går bra. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 16. mai 2006 #8 Del Skrevet 16. mai 2006 Lykke til - krysser fingrene for deg !! Det går nok bra ) Tenk positivt !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå