Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nærmer det seg og jeg er egentlig klar for å bli ferdig snart. Litt lei ja...

Tenkte å prøve bringebærkapsler. Er det noen som vet når man kan starte og hvor mye man skal ta? De på butikken visste ikke så mye om dette.

Har det foresten noen bivirkninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan starte med kapslene 3 mnd før termin, 2 kapsler 2 ganger daglig...

Men det kan fort bli dyrt om du begynner så tidlig da, 100 kapsler koster rundt 170,-... :)

Jeg begynte ca 3 uker før jeg.

Teen kan man begynne med fra uke 35, og den koster 25,- :)

Max 3 kopper daglig!

Jeg har ikke merket noen bivirkninger jeg da :)

Skrevet

Takk skal du ha! Skal hente de på torsdag så får vi se hvordan det går.

Lykke til!!!

Skrevet

Men hva hjelper det for?

Skrevet

Hei.. eg startet 2 mnd før termin.. gikk litt over termin, men hadde en fødsel som varte 3 1/2 time fra det startet.. så effektive er dei nok.:)

Skrevet

Dere som har tatt dette, har dere merket masse masrier etter å ha brukt det ei stund da?

Skrevet

Hmmm... ja jeg har faktisk hatt en del maserier denne gangen, hadde det ikke med førstemann :)

Men med første mann ble jeg satt igang 2 uker over tiden, og da var jeg ikke moden i det hele tatt...

Nå er jeg hvertfall moden selv om ingen bebis melder seg :)

Skrevet

Jeg har vært kjempeflink og tatt kapselene de siste to månedene før fødselen (fødte forrige uke), og hadde de også med på sykehuset fordi dama i butikken sa de virkelig hjalp med å få livmora til å trekke seg sammen etter fødselen også. Men neida: jeg måtte settes igang 15 dager over termindato og brukte 10 lange timer fra 3 cm til fødsel. Etterpå trakk ikke livmora seg sammen og jeg blødde over en liter ... så for min del anbefaler jeg de ikke, funket ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...