Gå til innhold

må kanskje informere dere og her inne,siden de fleste på spåsiden er herfra.

Anbefalte innlegg

som mange av dere har merket,så har jeg nesten ikke spåd på spåsiden den siste tiden.grunnen er at jeg har så stor pågang om spåing og åndeutdrivelser at jeg har valgt å ta betalt.

jeg gjør dette vi mail for dem som bor et stykke unna.

så om noen av dere som venter på svar fra meg fremdeles ønsker svar,så er det å mail meg på [email protected]

200kr for at jeg skal spå/lese deg og 350 for åndeutdrivelse

Fortsetter under...

Vil bare informere om at jeg ble spådd av KIMBY og svaret var bare svada. For det første tok det laaang tid (forståelig nok pga alle som vil ha svar), men for det andre når svaret kom lød det: Du er gravid nå! Var midt i tantebesøket så det kunne ikke ha vært mer feil...Og ingen av mina andre spørsmål leste hun rett på heller.

Nei bruk heller de 200 kr på en god flaske vin og forfør mannen deres, på EL test eller noe annet nyttig ;-)

Annonse

KIMBY spådde meg, og hun spådde så utrolig riktig at det er litt skummelt. Hun fortalte meg ting som hun ikke kan ha gjetta. Så jeg har stor tro på henne.

Selvfølgelig, hun kan jo feile hun også. Hun er jo bare menneske.

Kimby sa at jeg enten er gravid nå eller så er det bare snakk om uker.

Mamma sendte en mail å ble spådd hun også. hun lurte på når hun ble bestemor, og ga kimby mitt fødselsnummer. Kimby viste ikke at det hva jeg som hva hennes elste datter. men ho svarte mamma at enten sa hva dattera hennes gravid eller ble det om ikke så lenge.

Jeg synes kimby er flink jeg. Hun har hatt rett på mange.

Men det er ikke så lett å spå de som egentlig ikke har så stor tru på dette. Å da er det lett for at det blir feil.

Jeg betalte 200 kr for å bli spådd, og jeg er fornøyd med det.

Jeg vet om andre ting som kimby også har gjort, angående åndeutdrivelse. Og moren merket stor forskjell på oppførselen til ungen inne på det romme etter det.

Hva heter firmaet ditt??

Hva slags faktura får man? Dette er vel litt merkelig....

Hva mener du med åndeutdrivels? AT BARNET ditt er besatt??

Fortell litt om det, dette synes jeg var spesielt, men overrask meg gjerne positiv. Er open minded jeg...

det var trist å se dette innlegget.det er så dumt at enkelte er så forhåndsdømmende.

nei barna er ikke besatt av ånder...det er bare på filmer.

sånn som jeg gjør det privat kan en ikke sammen ligne med inne på spå/horoskopsia.

må bare si at jeg ble veldig såret på enkelte no :o(

Annonse

Hei Kimby,

Dette er ikke en markedsplass og annonsering av egne tjenester får du finne andre kanaler for.

Vi har fått flere henvendelser fra brukere som ser seg lei på denne praksisen og vi ber deg slutte med dette.

snakk om å va ulur....jeg bruker faktisk ikke å va inne på denne siden...og vist du ha brydd deg med å lese når innlegget er skrevet så ser du kanskje at det er en evighet siden.

jeg er da fult klar over at det ikke er lov å holde på sånn.....men da får dere ta de 100 andre som annonser her inne også.

jajajajajajaajjjaa det er alltids noen som må henge sei opp i ting.

De som har lyst å bruke sine egne penger til å bli spådd la dem.

regner med at alle som her er er voksne folk som kan ta egne valg.??

Hva di vill bruke penger på osv.Har vi i grunn ingenting med.

Desverre er det nå sånn eg gang at man bommer med sine uttaleser.

Når det gjelder ånde/r utdrivelse så er det å hjelpe mennesker med å fjerne event negative energier,hjelpe ånder over på den andre siden.

Det har ingenting med at et barn event er besatt osv. ingen som har sagt noe om det her inne er det det?

Det e skjelden jeg svarer på slike innlegg.Men det får være grenser.

Tror ikke akuratt hun blir rik av dette.Desuten tror jeg at dem som er interssert i dette må få lov. noen strikker ,ander maler , og noen har evner over vår fatteevne.

Men som moderator sier, det finnes andre steder å markedsføre seg på. Dessuten tro jeg disse andre gjør det svart ( beklager om jeg tar feil...) Og som selvstendig næringsdrivende selv vet jeg at markedsføring koster og det kan irritere skjorta av folk som faktisk bruker midler til dette. Hvis disse er dyktige i det de gjør og over 100stk vil bli spådd osv foreslår jeg at de setter inn en anonse evt her og støtter Bim istedet.Er de selvstendige fra før og skal ta penger så gjør det, men ikke her. så mange som får falske forhåpnenger og blir skuffa osv..

Tok kontakt med en av de som spådde her for litt siden og det var bare fjas. hun sa så mye tull, bla. at jeg ikke hadde barn fra før osv. ( har jo det da...)

signerer med anonym da jeg ikke vil miste kontakten med de som spår som kan være koselige å ha på Bim. Bare de ikke reklamerer for seg selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...