Gå til innhold

Oktober: 17 mai antrekk


Nicita73

Anbefalte innlegg

Er 17 mai antrekket i boks da jenter?

Fløy byen rundt med min stakkar samboer på lørdag, prøvde masse fine kjoler, som enten så ut som potetsekker eller pølseskinn. Er 19 uker nå, og føler at jeg er midt i mellom ingenting, vanlig klær er vanskelig å finne, mammaklær finnes det jo ikke mye fint i.

Men tilslutt, til min samboers store glede, fant jeg et fint antrekk på Lindex, med skjørt, topp og omslagsjakke, og et stilig kjede til,så da er 17 mai reddet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm, var ute og kjøpte for en uke siden jeg da. Var skikkelig optimist og satset på bra vær. Så på gmn at det kanskje var litt dumt. Er usikker på hva jeg skal gjøre, ny shoppingrunde, eller bare ha på meg noe "hverdagspent". Blir jo grått og trist og kaldt jo:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte med en pen, litt lang "strikkajakke" til. Også på Lindex, kanskje du skal ta turen innom der å titte, er jo vondt å gå å fryse, og de kan du bruke til litt pent også, mener de hadde mange fine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må det ja. Strikkejakker er jo alltids kjekt å ha da. Var nettopp og saumfarte skapet, og fant ut at den kule svarte omslagskjolen min fra i fjor høst, med armer!!, fremdeles passer. Tror det blir den + svarte støvletter. Er så typisk å kle seg tynt på 17.mai bare fordi det er tynne kjoler i butikkene. Skulle hatt gravidbunad, hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kledd av meg bunaden, som jeg faktisk fikk på meg... Heiste den opp slik at livet kom over magen og la vesten i en liten brett. Det gjorde jeg med forrige frøkna også, og det har vært så deilig. For da har jeg vært varm og god (t.o.m ullstillongs og trøye under i år, 5 grader...brrr) og sluppet bekymringene tross graviditet. Men er jo ikke alle bunader det går ann med akkurat (har Tromsø festdrakt)

 

Men har vært en flott 17. mai, tross dårlig vær på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i hele går, og så med lengsel på alle med bunader, det er jo så flott, også så det mye varmere ut enn jeg hadde det.Brr å kaldt det var i går.

Til neste år skal jeg prøve å få kjøpt meg en bunad, eller Saga drakt, så to forskjellige i går, de var spesielle, men utrolig flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...