Gå til innhold

Jeg klør...!!!!!

Florry- m 1 stor og 1 liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør så fryktelig på beina- ikke hele tiden, mest på kvelden. Det er fryktelig ubehagelig og nå har jeg fått flere små røde nupper på beina. Er det svangerskapskløe? I tillegg hørte jeg at man kunne være mer disponert for å få svangerskapsforgiftning hvis man hadde svangerskapskløe- kan dette stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall hørt at det ikke er noe bra å ha svangerskapkløe, men jeg husker ikke hvorfor...Sikkert greit å ringe legen å høre.....

Skrevet

slik hadde eg og tidli i savngerskapet...klødde og hadde nupper, men bare på lårene. men varte ikkje så lenge...ei veke kanskje to. har ikkje vore plaga etterpå. ta det opp med legen din? så får du kanskje noko på det, som demper kløen litt...

Skrevet

Klør jeg også. Spesielt utover kvelden, da blir magen og sidene dekket av et rødt småprikkete utslett. Er nesten borte om morgenen. Ringte legen i dag og skal dit seinere, fordi de helst ville se på det.

Har hørt det er en sammenheng mellom kløe og svskforgiftning jeg også, i tillegg til mange andre symptomer, som væskeansamlinger og proteiner i urinen.

Ville tatt en telefon til legen var jeg deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...