Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen med flaskemåltid eller for seg selv?

og før dere kom opp i full porsjon,hvordan gjorde dere da?

når på døgnet gir dere grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi begynte med grøt fikk han bare noen små ts til å begynne med for så å øke på for hver dag. I løpet av ca 2 uker var vi vel oppe i full porsjon tror jeg. Da villle han nesten med en gang ha ett lite måltid grøt til ( nektet å ta flaska hvis han ikke fikk litt grøt først) Utrolig for noen meninger de har desse småfolka våres :P Så han fikk 1/3 porsjon grøt til formiddag ( kl 10/11) og full porsjon til kvelds kl 18.30. Til formiddagsmaten ga vi flaske rett etter grøten og på kvelden fikk han først grøt, så kveldsstell og så flaske på senga.

Skrevet

gutten min får først pupp også grøt i halv syv tiden på kvelden. begynte med ett par t-skjeer og økte for hver kveld. Nå etter ett par uker er vi snart oppe i en hel posrsjon

Skrevet

lillegutt får nan til frokost og kvelds. resten av dagen får han grøt laget på nan(ikke vann) jeg tilbyr ikke mer nan etter grøtmåltidet..da spytter han det bare ut igjen..

Skrevet

Vesla her skal begynne med groet om ett par uker naar hun er rundt fire maaneder. Regner med at jeg pupper foerst, saa gir jeg henne groeten med mme paa flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...