idamortil2 Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Flere her som skal over på 3. trimester i morgen? I såfall skal vi følge hverandre ganske lenge:) Faktisk helt til babyene våre kommer. Jeg synes tiden har gått veldig fort denne gangen. Jeg har en liten tulle fra før på 12 måneder, så det kan jo godt være mulig det er årsaken:) Foresten... Har noen av dere menssmerter om dagen? I mage og rygg??
mama twins :) Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Begynner min siste uke her inne nå, så kommer fort etter... Dette er mine to første, men synes også det har gått fort. Kan nok ha noe med at jeg har storkost meg til tross for div plager.... Jeg hadde menslingende smerter for ca en mnd siden. Dro til føden der de konstaterte urinveisinfeksjon!!!! Har hatt det flere ganger før jeg ble gravid, så jeg ble rimelig overrasket over at jeg ikke kjente igjen symptomene. Det var helt forskjellig... Hvis du har menssmerter i forb. med kynnere bør du ta kontakt med dem, fikk jeg vite da, men om du er bekymret må du jo bare ta kontakt uansett! Lykke til!
Smånetta 14.mai Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Siste dag på fredag, så det er ikke lenge til. Og det med mensmurringer har jeg også lurt litt på. Hadde sånne som man får nederst i magen og ryggen og nedover i bena ved leggtid flere ganger i forrige uke. Trodde bare det var ryggen min, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå