Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Noen her sm har testet positivt på ELtest og ikke vært gravid? Jeg har tatt 3 ELtester no mens jeg venter på GRtest i posten, alle positiv, er det store muligheter for at jeg er gravid da?? Er jo så spendt, klarer nesten ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 http://www.pernille.info/tips.htm Her står litt om å bruke EL test som GR test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 16. mai 2006 #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Tok 3 el tester som alle var positive før jeg i dag tok gtest som var positiv.... Så det ser ut til at det kan være en indikasjon på graviditet i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg testet nettopp med Gtest, fikk den i posten i dag.....heldigvis, hadde ikke klart å vente lenger, og den var positiv ja så da er jeg og gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 16. mai 2006 #5 Del Skrevet 16. mai 2006 velkommen skal du være;) Testet positivt på el test jeg også før jeg fikk tak i gr test;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå