Gå til innhold

Til dere som spår her inne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Var vel meg du hadde i tankene då som sa det..Eg sa ikkje med sikkerheit at han hadde det,men at det kunne virke sånn.Slikt går jo veldig ofte i arv frå generasjon,til generasjon.Men eg sa ikkje sikkert at han hadde...men at det kunne virke sånn. Viktig forskjell på det.

Som eg har sagt så mange ganger,så er eg ikkje klarsynt,men spår med pendel.Og pendelen kom fram til det same som pappaen hennes.

I motsetning til mange av de som seier de er seriøse,og klarsynte i aviser,blad o.l,men ikkje er det,så har eg,og andre med meg ikkje stått fram som klarsynt.Spåing er for moro.Stor klem til deg

Vet ikke hvilke metoder dere bruker for å spå med jeg da.

Men har selv opplevd å "se" ting. Kan ikke beskrive hvordan det skjer, men innimellom så kommer liksom ting bare så klart, og da stemmer det. Har ikke turt å utforske dette. Er jo ganske skummelt til tider.

Tenkte bare at det var noen her inne osm kunne "se" om jeg også er en som kan "se" om du skjønner hva jeg mener.

Hei

Kan høres ut som du har evner for slikt.Klarsyn/intuisjon,eller kva ein skal kalle det.Det heites at alle meir eller mindre har dette i seg,men det er å utvikle desse evnene.

Kanskje du har folk rundt deg i nærmiljøet som er litt alternative, og oppsøk kunnskap,og folk som holder på med dette.Så trur eg nok at du kan utvikle dette meir.Trur nok Kimby,cec,eller susann kan hjelpe deg med dette også.Send ein e-mail å høyr med ein av dei.Lykke til.Er jo så spennende dette.Stor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...