Gå til innhold

Juni: Hodet har festet seg!


terminjuni

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har babyen festet seg! Det var veldig greit å få bekrefta at han ligger rett vei! Har ikke klart å tenke på noe annet enn fødsselen etter jeg fikk vite det..... tidelig ammetåke? he,he får ikke med meg noen ting!

Dette blir 4-mann, og de andre har ikke festet seg så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har også fått beskjed om at hode har festet seg. Var hos jordmor i går:-) Jeg har som deg også begynt å tenke mye på fødselen, det er akkurat som jeg tror den kan starte rett som det er....hehe

Men ingenting vil nok skje på en god stund, er jo bare 34+6 idag.

 

lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og har hodet festet seg. Har to uker til termin. Kunne ønske han kunne komme litt før. Håpe, håpe+)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyen min har ikke festet seg enda, den ligger på tverra så jeg skal på UL på mandag, men jeg har 6 uker igjen til termin da så den har god tid til å snu seg riktig vei enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet har festet seg her også, men går sikkert lenge før fødselen starter likevel.

Noen som vet ca. hvor lenge vi må gå før det hele starter da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e ingen som kan vite kor lenge det går før det starta.det kan starte no allereide;) min baby he ikkje festa seg enda men den he hatt hode nedover dei siste to gongane ej he vore med jordmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kontroll hos Jordmor på fredag sa hun at han i allefall har snudd seg med hodet ned, og ganske langt ned i bekkenet også . Hun prøvde å lee på det , men klarte ikke det, så hun mente han nok kom til å bli der nede nå..

Er forresten 36 uker nå..Og skal vurderes om to og halv uke om mengden fostervann , kanskje de skal sette det i gang ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekreftet at hodet hadde festet seg da jeg var 35 uker på veg. Er 37+4 nå. Hadde vært fint om lillegutt kommer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...