Gå til innhold

tror tanta kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig mensen følelse... tror jeg går over i 14pp nå... jaja, da kan jeg drikke imorra. Skal holde dere oppdatert :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kirsty-13pp

Synd, vet dette er deppende.Tar meg en øl nå jeg. TR kom 3 dager før ikm. Hadde symptomer på graviditet så det holdt i 2 uker før, men det hjalp ikke det grann. Er bare i 6 pp nå, men klokka tikker så alt for fort, begynner å bli godt voksen så jeg føler at jeg ikke har så god tid. Lykke til:)

Skrevet

trodde virkelig jeg var gravid etter at jeg for første gang avr inne her i går...leste alt jeg kunne finne om symptomer og teknte jaja... det har hatt Å DET... å jeg synes jeg hadde litt ømme pupper i forrige uke..så jeg kjøpte meg en test, men den var selvfølgelig negtiv:/

man blir jo sprø av dette her.. man blir skikkelig hekta!

og nå kommer vel mensen snart...

Skrevet

Venter mensen enda...skjønner ike hvor hun blir av... Igår kveld fikk jeg den 1 time til mensen følelsen... som er annerledes enn de mens murringene og det... skjønner ikke noe jeg...

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg at tanta holder seg unna...lykke tl

Skrevet

:-)

Du skal se du har klart det når du ikke skjønner noen ting!! Du har jo noen pp å huske fra, så da.. Vel,vel, skal ikke bygge opp under det lille håpet du nok sikkert sitter med.. som vi alle gjør i ikm-tider.

Men, når jeg selv nå er i 7 pp og tenker på hvordan jeg ville reagert, så hadde det egentlig gitt meg 1 dag /kveld med litt ekstra kiling og glede om noe kunne gitt meg håp. Og selv om tr kom dagen etter, så hadde jeg iallfall hatt det lille håpet som i tilfelle tr IKKE hadde kommet, kunne bidra til at kroppen kanskje var mer mottakelig for å fortsette.. Positiv følelse = bra for å bli gravid.. eller? Mulig jeg er blitt smårar allerede ;-)

Håper iallfall at du er på vei denne gangen! Venter i spenning .-)

Skrevet

Jeg håper også virkelig du er gravid denne gangen, det hadde vært fortjent!!! Men viss ikke (bank i bordet for at det IKKE er tilfelle!) må du kose deg med et vinglass eller noe i morra!:)

Lykkeønskende klem

Skrevet

når har du IKM da, Kristy?

Nå er jeg spent.. nå må du oppdatere oss her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...