Gå til innhold

Hodet har festet seg!

terminjuni

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg venter nr 4 nå, termin 12 juni. Hodet har festet seg og er sunket ned og er veldig tung. Med de to siste festet ikke hodet seg før 2 uker og 2 dager før de kom. Lurer veldig om nr 4 kommer tidligere enn termin, har lest at det er mer vanlig at babyen fester seg tidlig med førstemann enn for flergangsfødene.

Noen erfaringer?

Jeg for min del, er klar for fødsel nå!! Men det er kanskje litt egoistisk å tenke sånn....

Fortsetter under...

Hei. Je skal oxo ha nr 4. Husker med nr 3 at vi skulle på en helgetur med campingvogna i begynnelsen av september. Fikk da beskjed om at vi itte burde reise så langt i og med hodet hadde festet seg. Min datter ble født 7. oktober. Så da gikk det i alle fall en mnd :) Tror det er forskjellig fra person til person je. Ønsker deg lykke til uansett når det blir :)

Jeg venter også nr. 4 og her termin 13.juni. Igår var jeg på svangerskapskontroll og fikk vite at hodet var festet:-).

Jeg tok opp med legen de "falske alarmene" jeg har hatt i det siste, og hun mente at kombinasjonen med den voldsomme kynneraktiviteten og festet hode fikk henne til å tro at fødselen neppe var mer enn 14 dager unna. Legen sa også at fødsel etter 36. uke pleier å være helt uproblematisk, selv om man ikke er helt ved termin ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...