Gå til innhold

Har absolutt IKKE sex-lyst... Aldri... men smtidig vil jeg!

Anbefalte innlegg

Har aldri sex-lyst... men tror det er fordi jeg ikke har god sex etter fødselen...

Er 6mnd siden jeg fødte nå. Har veldig problemer med å bli våt nok. vi har prøvd laaaangt forspil, glidekrem osv. men det hjelper ikke.

det hjelper selvfølgelig med glidekrem, da får vi jo penisen inn, men det er jo alikevel ikke noe godt for meg, for jeg er jo ikke klar..

jeg blir aldri klar heller for jeg blir så deppa når det aldri blir bra...

nå gidder jeg aldri å prøve engang..

noen som har det på samme måte? eller har noen tips??

Fortsetter under...

Hei!

Det er 6 mnd siden min fødsel også, og sexlysten er ikke kommet enda. Dette sliter på min sambo, og det sliter på meg. Jeg prøver å stille opp, og prøver å få lyst.. Har jo så lyst til å ha lyst, men kroppen er ikke med.. Jeg sier det som det er til sambo, og prater åpent om det. Vi har sex av og til, men langt sjeldnere enn før.

Vet ikke helt hva vi skal gjøre for å få lyst jeg, vi må vel bare vente og se. Og snakk for all del med partner om det.

Lykke til!

Vet ikke om du ammer enda eller bruker hormon-prevensjon eller slikt. Men min erfaring er at når jeg har sluttet å amme, da har lysten kommet. Og etter den siste fødselen når jeg heller ikke bruker hormonbasert prevansjon kom lysten så absolutt og voldsomt at mannen syns det ble litt i meste laget....

Bare vær tålmodig. Det er mye rart som foregår i en kvinnekropp i forbindelse med fødsel og amming!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...