Gå til innhold

Spørsmål om kynnere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke så at kynnere skulle gi seg når jeg la meg ned å slappet av?

Ikveld føles det som en eneste evigvarende kynner.....og jeg gjør absolutt ingenting jo....har slappet av i heeeeeele dag...hvorfor er det sånn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Kynnere ska liksom gå over npr du reiser deg opp, går litt, eller noe sånt..Mens rier ikke stopper opp om du så sitt eller går, men dem øker på osv,, hvis du skjønte hva jeg mente...

Jeg var på sykehuset etter 2,5 dag med kraftige kynnere som ligna på ekte rier, da var jeg kun 7.5 mnd på vei... Dem sier at kynnere ska ikke være vonde men kan enkelte ganger være ubehagelige...

Det som jordmora mi var redd for, var at når mann var så plaga som j var, så kan dem aktivisere ekte rier..Derfor må mann passe litt på sa hun.. Har vært plaga med så sterke kynnere og venna mine har holdt på å ringe ambulanse, for det virka som j hadde rier,og j hadde så vondt at j trodde j sku stryke med... Men så gir dem seg like fort som dem kommer.... Kan ha dem 3-5 dager Livmora driver å trener seg, og det eneste vi kan gjøre er å prøve å ta det mest mulig med ro... legg vekk vaskekluten å få noen andre til å ta det...Det kan hende det hjelper litt da, sia dem kommer sp når mann stresser ....

Ser du har termin på samme dag som meg..

Begge jentene mine kom ca 3-4 uker før termin,,,, så nå syents jeg lille gutten min kan komme ja.. Lei av å ha vondt nå ja...

Men du, blir du i tvil om det er kynnere eller rier er det bare å ta ne tlf, på føden.Dem forstår om mann er i tvil om det er kynnere eller rier... husk at du alltid kan ringe,, det sa dem til meg ..

Tussimor er fødeklar....

Ha en fin kveld.................. ..

Skrevet

Tusen takk for svar:)

det har vært ekstremt av de i det siste ja:)men blir nok å vente til de blir vonde med å ringe føden..er jo ikke lenge igjen nå:) føler meg meget klar jeg også for at min lille prinsesse kan komme;)

masse lykke til tussimor:)får vi håpe vi slipper å vente for lenge...

Skrevet

Hei!

Har termin en dag før dere... Kjenner også disse kynnerne som blir sterkere å sterkere. Har hatt mye i helga også, men i dag har de vært ille. Pappa sier at 3.dags fullmåne er det store muligheter for fødsel.... Han er veldig opptatt av sånt! Å det er jo 16.mai!!!!!

Jeg er HELT klar for at noe skal skje! Skikkelig utålmodig.....

Jeg blir 26 år i juni! Litt morsomt. Har du noen fra før?

Skrevet

Hihi så artig:)håper faren din har rett da:)har ingen fra før nei,skal få ei lita prinsesse vi og:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...